joi, 19 septembrie 2013

ALT COPIL "RATACIT" DE SUB OCHII PARINTILOR

Alt copil ratacit, in padure, de sub ochii parintilor plecati la cules ciuperci.Atacati in preajma unei stane de caini, au fugit in directii diferite. Numai unul din copii s-a intors la parinti. Intrebare intrebatoare:nu era normal ca fiecare parinte sa insface cate un copil si sa il apere cu orice pret? Si-apoi, cate ciuperci putea sa adune un copil mic? Nu putea fi lasat la o ruda, la un vecin? Sa speram ca va fi gasit repede si sanatos. Dar daca va avea soarta lui Ionut? CINE AR FI DE VINA?CAINII CU STAPAN CARE PAZEAU STANA? Pe cine eutanasiem, in acest caz?

5 comentarii:

cristina spunea...

manipularea nu merge daca nu ai cazuri noi. trebuie mentinut cazul in atentia publicului ,implicit isteria declansata. cand PRM-ul si ONG-urile de protectie cereau sterilizare si atrageau atentia potentialelor pericole am fost ridiculizati.

se tot da exemple de cum procedeaza tara x in problema cainilor comunitari, unde sunt solutiile oferite de primari in campania electorala


omorati caini ( asta a fost mesajul politic al tuturor reprezentantilor partidelor parlamentare- nu se rezolva problema dat pot fi cheltuiti aiurea niste bani MULTI) si vor fi inlocuiti de strada cu oameni in urma cutremurelor care vor veni. Astept sa vad cand vor fi hingheriti si acestia.
trebuie sa existe un echilibru energetic, poate nu intelegem ce lectie avem de invatat de avem caini pe strazi.

ORICUM SUNT SIGURA CA NU OMORAREA LOR ESTE SOLUTIA

cristina spunea...

revin, maidanezi care vor muri sunt cei batrani, pui si cei care sunt invatati cu copii. cei asa zis agresivi nu vor fi prinsi, isi vor extinde teritoriul, se vor impuia si vor fi mai agresivi pentru ca vor fi hingheriti.

ideea migrarii poate fi si accesata de oameni, care ii vor transporta la marginea oraselor si acolo nehraniti vor putea deveni haita agresiva


am inteles ca "primarul Oprescu" nu ar fi omorat caini, daca ar fi fost ales in locul lui Basascu la primarie in 2000. dupa 13 ani ce face?

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Primarul e si el manipulat, in felul lui. Plus ca e "prezidentiabil" si a inceput deja campania impotriva lui.

Bătăgan Marius spunea...

Geta draga mea, lasa-i în mama lor de câini, cand ţara se vinde toata pe nimic, pe noi cainii ne interesează?
Nu aveţi pic de discernământ fată de acest popor ?
Ale cui jocuri faceti ?
Treziţivă fraţilor la realitate sau puneţi-vă cenusă în cap, ca de aşa ceva sunteţi buni.
(ţi-am citit şi articolul „Eutanasierea câinilor fără stapân a divizat România”)

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Si Marius, dragul meu, ce ma intereseaza pe mine retardatii care voteaza aceleasi partide de 23 de ani, pe noi ne-au scos din Parlament si acum "afla" ca se vinde tara. Din partea mea sa se aleaga praful si pulberea de aceasta generatie cretina. Ni s-a spus, in teritoriu, ca nu voteaza cu noi, candidatii PRM "din cauza lui Vadim" (aveau si ceva exemple, gen participarea la Capatos). Dar NU VADIM candida, votul era uninominal,toti prostii pot intra pe Internet sa te vada, sa te studieze, sa vada cum gandesti! Dar prostii sunt prosti si nu te poti lupta cu asa ceva. In 2008 am fost "invinsa"de sindicalistul vocal Catalin Croitoru care dupa ce tipa la televiziuni de dragul profesorilor a plecat fain-frumos la PDL unde a uitat de profesorii fara minte care probabil l-au votat ca fiind de-al lor si in 2012 de "celebrul" Daniel Barbu, ajuns si ministrul culturii, figura oribila ca om, caracter, ministru. Si atunci, la ce sa ma astept eu? Nu-mi mai pasa. Scurt. Oamenii voteaza, animalele NU! Prefer sa scriu despre ele,despre oameni am scris destul, nici nu merita atentia mea pentru ca ei nu inteleg ce scriu si ca le-am vrut doar binele.Prefer sa actionez individual, si cu oameni, si cu caini. Si cand ma refer la "oameni" ma refer la batrani neajutorati, parasiti de copii sau fara nici o ruda, iar cand ma refer la animale, data viitoare voi scrie "O poveste adevarata" despre un catel, dar astept sa vad cum se finalizeaza.
O sa spuneti ca strugurii sunt acri. Va vand un pont, nu-mi plac fructele si nici nu cred ca voi candida curand.