miercuri, 11 februarie 2009

DE CE NU M-A VOTAT LUMEA ? 11 "MOTIVE" SERIOASE !

Avalansa de evenimente oribile din ultimele zile care tin prima pagina a ziarelor m-a blocat. Despre ce sa mai scriu? Oricum, oriunde, in presa, voi gasi articole in care se regasesc si parerile mele si articole "contra". Asa ca, am gasit putin timp, la aproape 3 luni de la alegeri, ca sa fac o scurta analiza a motivelor pentru care alegatorii din colegiul 10 al Capitalei n-au fugit, in graba, la sectiile de votare, sa puna stampila pe numele meu. Oricum, le multumesc, inca o data, celor care au venit si m-au votat!
Ca sa nu mai repet aceleasi greseli, in caz ca voi candida, vreodata, din nou, am incercat sa gasesc cele mai importante 11 motive pentru care nu m-a votat lumea:
1. N-am instrainat resursele naturale ale tarii si n-am periclitat siguranta energetica a natiunii romane;
2. N-am votat legi in Parlament, ca apoi sa nu le aplic, sustinand ca nu se mai poate;
3. Nu am fost lider sindical, ca mai apoi sa uit de unde am plecat;
4. N-am "chelit" de paduri muntii din Covasna, Harghita si nu numai;
5. Nu sunt nepoata de Kominternist(a);
6. Nu m-a "garantat" Vanghelie;
7. Nu am dosar la CNSAS si nici nu m-a acuzat nimeni de legaturi cu fosta securitate;
8. Nu sunt suspecta de "relatii" cu servicii secrete straine;
9. Nu am tricotat, in direct, la televizor si nici n-am dat cu mopul;
10. Nu m-am incaierat intr-un bar de manele;
11. Nu ma numesc "Bula";
Daca voi gasiti si alte motive pentru care cetatenii nu m-au votat, va rog, nu ma menajati si spuneti-mi-le! Ca sa ma indrept, la timp!








19 comentarii:

Anonim spunea...

OARE PT. CA N-AI TERMOPANE SI MATUSI TAMARA?

Ion de la Chiuiesti spunea...

Parerea mea:
-Pentru ca ai stat sub sigla PRM. Iar PRM a cazut stii tu mai bine din ce cauze. Imi pare nespus de rau, cu atat mai mult cu cat am votat PRM intotdeauna, chiar si acum, desi stiam ca nu mai sunt sanse pentru voi. Imi doream si imi doresc existenta unui partid nationalist.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anonim,
Termopane am, matusi caut!:))))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Ion de la Chiuiesti,
N-am avut altceva de ales: PSD, PDL, PNL, UDMR? Toti au contribuit la jaful tarii, chiar daca in unele partide gasesti si cateva persoane bine intentionate.

Ion de la Chiuiesti spunea...

Asa e, dar actiunea impotriva voastra a fost concertata si dura, chiar cu concursul unor personaje din interior.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Stim.

www.pelin.com spunea...

Rucsi,este bine ca ai cautat si ai gasit cele 11 "motive" pentru care nu ai fost aleasa in colegiul 10 din Capitala.
Problema este alta aceasta lege a uninominalului imperfecta si cu multe articole neconstitutionale facuta la repezeala cu ajutorul asa zisei societati civile si a Pro=democratiei lui Cristian Parvulescu,care numai apolitic nu este ,este un fan basescian,care joaca un teatru ieftin,a facut jocul lui Basescu si a PSD si uite unde a ajuns Romania,sa fie in pericol cu un asa guvern si presedinte,sa nu mai primeasca fonduri comunitare pentru domenii sectoriale de dezvoltare.
Ai pierdut,continua si vei reusi sa fi aleasa in parlament la viitorele alegeri,care pot sa fie si anticipate,trebuie sa ai incredere in tine ,si sa arati electorilor tai ca sistemul de vot este de vina.Cum este posibil ca avand numai 35 de voturi sa fie ales i parlament un cetatean care nici nu vroia sa fie parlamentar,cred ca respectivul era in Israel.$ miloane de voturi ale romanilor au fost anulate datorita sistemului complicat de calcul in 3 trepte pentru a se obtine un mandat uninominal!succes,o seara buna Tavi:)

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@ Tavi,
Cred ca pe undeva e mai bine ca nu ne asociem imaginea cu un astfel de Parlament! Cel putin eu n-am avut nimic de pierdut, dimpotriva, am castigat multi prieteni, multi sustinatori si am obtinut un scor bun, de care sunt mandra.
Ma mir cum de uita lumea ca PRM a fost singurul partid care s-a opus privatizarii Petrom! Si ca a avut multe initiative legislative notabile.
Macar, acum, nimic din ce se va intampla nu va implica PRM.
Am spus-o de nenumarate ori: ce m-ar putea convinge ca cei care n-au fost in stare sa gestioneze tara in vremuri "normale" o vor face acum, pe timp de criza?!

anca spunea...

Ruxi,in mare parte aceste motive sint pentru partidul tau,pe linga astea 11 mai sint si altele la mijloc!si eu am fost votant prm,spun am fost,o multime de motive m-au indepartat de voi(nu e momentul sa le discut acum si aici)! si mai sint multi electori in situatia mea,am un cerc de cunostinte,votanti prm,s-au indepartat,din aceleasi motive ca si mine,de prm!
vreau sa pot vota din nou acest partid,dar asta nu depinde doar de mine!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Anca,
Daca nu vrei sa scrii aici, pe blog, trimite-mi un mail, chiar ma intereseaza ce ai de spus!

anca spunea...

am trimis !fara patima,doar adevarul!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Anca,
Foarte bine ai facut.
Ti-am raspuns indata ce am putut!

Anonim spunea...

Am gasit si eu un "motiv".
N-ati avut la indemana o flota de vanzare!

Anonim spunea...

Ruxi,

Sunt multe de spus aici.
Eu l-as vota pe cel care ar da solutii pt. problemele mele de zi cu zi.
Sunt sigura ca milioane de romani se confrunta cu aceleasi probleme cu care ma confrunt si eu.
1. Cand fiul meu de 6 ani a fost agresat de invatatoare, am depus zeci de memorii si plangeri, la care nu am primit niciun raspuns. Fiul meu a plecat din scoala aceea, traumatizat.Invatatoarea e bine mersi.
2. Cand administratorul de bloc a fugit cu banii acum 4 ani, am depus o plangere la politie; nu am primit niciun raspuns.
3. Mi s-a spart casa in 1999. Plangere ramasa fara raspuns.
4. Mi s-a spart masina de nu mai stiu cate ori. Dupa a treia spargere nici nu am mai anuntat politia. Ce folos?
5. Am avut un proces. Mi-am angajat un avocat. In ziua procesului, nu stiu ce mi-a venit, dar m-am dus la judecatorie. Avocatul nu era. Il sun. Pana sa-i spun eu ceva, el mi-o ia inainte si...stupoare! imi povesteste ca a fost, a sustinut cauza mea, ca totul e bine bla bla bla Raman socata , ma dezmeticesc si-i spun ca e nesimtit :) sa-mi dea banii inapoi. Nu am vazut nici banii si nici pe el nu l-am mai vazut de atunci.

As putea sa-ti dau sute de exemple de acest fel din propria mea experienta.

Deci, ce ma intereseaza pe mine reforma in invatamant a madamei Andronescu, daca ea nu e in stare sa rezolve pe loc problema unui copil torturat de un invatator?

Ce ma intereseaza reforma in administratie daca politia nici nu se sinchiseste macar sa dea un raspuns la o plangere?

Ce ma intereseaza pe mine reforma in justitie daca un avocat isi bate joc de mine fara sa poata fi sanctionat in vreun fel, sau daca un judecator care habar nu are ce e in dosarul meu, pt. ca nici nu l-a deschis, da o solutie in care una dintre parti e decedata de 8 ani, scriind, culmea nesimtirii, ca toate partile au fost prezente?

Crezi ca in conditiile astea, ma mai intereseaza, pe mine, cetatean de rand, termopanele lui Nastase, petrolul lor din Marea Neagra si mogulii lui Basescu?

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Dramoleta,
Ai dreptate, despre institutiile statului si increderea pe care "ar trebui" s-o avem in ele voi scrie maine in "Tricolorul", nu ca ar ajuta cu ceva, concret, imediat.
Dar este totusi o legatura intre termopanele cuiva, petrol, moguli etc. Pentru ca intr-un stat in care sunt alesi mereu cei care si-au batut joc sistematic de bogatia si demnitatea unei natiuni intregi, iar institutiile sunt folosite pentru acoperirea faradelegilor guvernantilor, SIGUR problemele cetateanului nu vor fi rezolvate NICIODATA. Am si eu exemple, o multime, sa-ti dau!
Si totusi, ce solutie vedeti voi?

anca spunea...

ruxi draga,
eu nu vad nicio solutie,din pacate!vorba lui Socaciu:noi raminem tot ca prostii!!

Anonim spunea...

Am gasit si eu un motiv. Poate pentru ca nu ai trecut prin 3-4 partide inainte.
marcelina

Anonim spunea...

Acestea sunt, evident, motivele "serioase". Pentru un motiv "neserios", revedeti, va rog, postarea "CUM AM PIERDUT UN VOT ! AM INVATAT DIN GRESELI !".
Extras de acolo:
"Framantarile (...) din sfera politica (...) nu se suprapun cu problemele reale, ale cetatenilor".

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anonim,
Aveti dreptate!
Numai ca in ghilimele sunt "motivele". Din raspunsurile la comentarii sper ca ati dedus ce parere am despre institutiile statului.