joi, 26 februarie 2009

NU GASESC TITLUL POTRIVIT ! POATE MA AJUTATI VOI !

Un dobitoc ales "uninominal" in Parlamentul Romaniei a spus ca ani de zile a avut cifra 666 in numarul de telefon si iata, e bine sanatos. A ajuns si in Parlament, adaug eu. Si multe alte "perle" au iesit ieri din creierele atrofiate ale celor care vor face legi pe care noi trebuie sa le respectam.

Parerea mea despre cipuri poate fi gasita intr-o postare anterioara.

Am inteles ca anumite categorii profesionale, inclusiv PARLAMENTARII, nu se vor bucura de "beneficiile" cipuielii.

Mi-a atras atentia intrebarea lui Victor Roncea de aseara, la B1TV: daca cetatenii romani ar fi fost controlati prin "cipuri" inainte de '89, cati dintre ei ar mai fi iesit si ramas in strada la revolutie?

10 comentarii:

Anonim spunea...

Si mie mi s-a parut aberanta afirmatia cu numerele de telefon, ea ii apartine actorului Mircea Diaconu. Nu sunt deloc fanul său, dar parca ai fost un pic prea dura.

anca spunea...

iaca titlul, "1984"!!
in rest, nu ma bag,povestea cu numerele nu ma intereseaza deloc! in schimb aia cu cipurile,da!!
adica eu privesc problema nu din punct de vedere religios!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Ciprian,
Eu am fost fanul lui, dar hai sa vedem ce va face in Parlament.
Pana acum nu i-am auzit glasul si cum a deschis gura a spus o nazbatie, aruncand o discutie serioasa in derizoriu. Parca si Vosganian a spus ceva asemanator?!
Oricum majoritatea de acolo n-are niciun Dumnezeu, altfel n-ar fi jecmanit o natiune!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anca,
De data asta in Biblie scrie foarte clar totul si seamana cu ce ni se pregateste.
Oricum, din orice unghi privesti, este un atentat grav la libertatea oamenilor nevinovati.
Ca " prezumtivul terorist" nu va sta cu mana intinsa sa-l cipuiasca autoritatile sau si-l va scoate cu mana cu tot inainte sa amplaseze "bomba".

Ion de la Chiuiesti spunea...

Daca esti un bun actor, nu inseamna ca trebuie sa fii si om. Cand am auzit ce spune la TV, l-am parafrazat: "Uitati-ma aici, sunt cu Satana"

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@ Ion,
Da, cata aroganta si sfidare: "iata sunt bine sanatos"!
Se vede ca nu pricepea nimic din ce se intampla.

Ion de la Chiuiesti spunea...

Daca ar sti ei cum va dispare aroganta asta odata si odata! Unii incep sa se creada Dumnezeu, si nu stiu ca cel mai mare pacat posibil pe lumea asta este pacatul impotriva Duhului Sfant.

Anonim spunea...

Poate un titlu de genul "Sa-i ia 666 pe toti parlamentarii?"

Anonim spunea...

Purtatorul de cuvant al Patriarhiei zice ca 666 e o cifra ca oricare alta. E nebun de legat pentru ca cifra ca atare apare in Biblie explicit. De altfel diavolul apare sub forme si vesminte numeroase si amagitoare.

Anonim spunea...

Pune-i unui american nr 666 pe poarta casei si vezi ce se intampla! Aia nici nr 13 nu-l accepta!
Eu nu am niciun fel de superstitii, dar aia cu cipurile ma inspaimanta.