marți, 13 decembrie 2011

TIGRISORUL A FOST IMPUSCAT!

In copilariile noastre "ceausiste", papusile aveau dimensiuni destul de minuscule. Nu gaseai de cumparat lei, crocodili, tigri sau ursi mai mari de 10 ori decat copilul care trebuia sa se "joace " cu ei. Am avut si eu un "tigrisor", mititel, pe nume PETRE, fara sa-mi dau seama daca e o festa a subconstientului, pentru ca nu am nici prieteni, nici cunostinte cu acest nume. Din nu stiu ce motiv, impuscarea tigrului evadat de la Gradina Zoologica din Sibiu m-a impresionat, mai ales ca nu inteleg de ce nu s-au gasit metode sa-l tranchilizeze de la o distanta departe de orice risc! Nu mai dezvolt subiectul, desi mi-as fi dorit, pentru ca m-am oferit sa scriu un editorial in ziarul "Tricolorul" si pe aceasta tema. Dar, ca sa nu las lumea in suspans, conchid, deocamdata: "Tigrul, animalele de la ZOO, de la Circ sau de pe strada NU VOTEAZA! Nu au vreo sansa reala sa-si schimbe soarta oribila pe care le-o decide OMUL, cea mai "evoluata" fiinta de pe Planeta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Caz socant la lotul national de hochei: Batut pentru ca e roman!"

http://www.cotidianul.ro/batut-pentru-ca-e-roman-166888/

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@ANONIM,
DE CE NE MIRAM?!