vineri, 1 iunie 2012

PRIMESC SI SFATURI, DAR NUMAI DE LA CEI CARE SE PRICEP!

Cand am candidat pentru prima oara, in 2008, intr-un colegiu din sectorul 3, in care locuiesc, atunci am infiintat si acest blog. Ii tineam, la curent, pe potentialii alegatori cu toate actiunile, interviurile si activitatile electorale curente. Inutil sa reamintesc faptul ca la localele din 2008 am participat in campania de la sectorul 6 (care are la ora actuala 2 consilieri) doar din dorinta de a INVATA cum se face o astfel de campanie si, sincer, ma pregateam pentru urmatorii patru ani. Intre timp, am dobandit experienta si in munca de partid si in organizarea unei campanii eficiente, cu resurse putine. Voi afla daca mi-a fost de folos, dupa alegeri.
Ma cearta unii ca nu pun suficiente afise, ma cearta altii ca nu dam mita electorala, iar altii, mai "inteligenti" ma cearta ca activitatea noastra pe internet nu este suficient de vizibila.
Asa ca, incerc sa le raspund, mai in gluma, mai in serios:
1.Afisele PRM-ului se RUP de catre echipe nocturne specializate in acest sens si bine platite. Ce construim seara, se prabuseste dimineata. Ca in legenda Mesterului Manole. Numai ca el a rezolvat problema...si nu cred ca se pune problema sa-i urmam exemplul sangeros!
2. In legatura cu mita electorala cum ne-ar sta, tocmai noua, sa ne pretam la asa ceva? O idioata m-a intrebat unde e "plicul", CU BANI, EVIDENT! Ce i-am raspuns se afla intr-un editorial din "TRICOLORUL".Ce am gandit, asta e o alta poveste cu beeeeep....
3. In legatura cu internetul: orice persoana (ca sa nu zic orice bou, scuzati stilul "pamfletar") care se pricepe cat de cat la "goagal" poate afla cu usurinta cine sunt candidatii PRM de oriunde doreste si mergand pe firul apei poate ajunge la ziarul nostru, la profilul si la programul candidatilor, dar si la prezentul blog.
Asta pentru internautii care se tot intreaba daca PRM mai exista? Iar, beeeep.....

Acestea nu sunt scuze. Sub nici o forma. Numai ca ne-am reorientat catre alte modalitati de a face campanie. Iar in tara in care politicienii bat palma pentru fraudarea alegerilor trebuie sa fii nebun de legat sa arunci aiurea cu banii! In tara in care trusturile mari de televiziune isi fac de cap, nu respecta Directivele CNA si dau pe post NUMAI sondaje mincinoase ce poti face, de unul singur?
Eu nu ma resemnez. Traian Basescu a castigat procente (despre alegerile, in sine, nu ma pronunt) mergand la ETNO TV si TARAF TV, carora le multumesc si pe aceasta cale.
I-am urmat exemplul si se pare ca ecourile sunt surprinzatoare.
Cat despre emisiunea de la OTV ce sa mai spun... Am primit telefoane de la persoane pe care nu mi le inchipuiam ca urmaresc acest post, care mi-a fost gazda buna mult timp si, probabil, imi va mai fi.
Asa ca, incetati cu sfaturile. Nu pretind ca detin adevarul absolut, dar am mai multa experienta decat cei care ma tot consiliaza fara sa le-o cer.
SE EXCLUD DIN ACEASTA DISCUTIE PRIETENII SAU PERSOANELE CU CARE FAC SCHIMB DE IDEI , CU PLACERE, PE MAIL-UL PERSONAL SAU PRIN TELEFON.

Niciun comentariu: