luni, 21 ianuarie 2013

OMUL, CEL MAI BARBAR ANIMAL!

Buna ziua!


Ma numesc Oana Drosu si locuiesc in Popesti-Leordeni, pe str. Scolii nr. 81.

Catelusele mele, Mara si Tisa ,au fost otravite in dimineata zilei de 31 decembrie, de catre un concetatean cu numele Petre Iosif care a aruncat hrana cu otrava peste gard, fara ca noi sa observam (camera video a unui alt vecin l-a inregistrat insa). Mara mi-a murit in brate,in chinuri cumplite,in masina,in drum spre spital. Tisa a murit mai tarziu, in ciuda eforturilor medicilor de la Ilioara de a o salva. Nu va pot descrie starea sufleteasca in care ma aflu din acel moment.

Azi dimineata acelasi individ s-a oprit in fata portii mele in momentul in care doream sa parasesc curtea, amenintandu-ma ca va avea grija anul acesta de mine si de familia mea, reprosandu-mi ca am pus la poarta o cratita cu mancare uscata pentru cativa caini din zona si ca va avea grija sa-i extermine si pe acestia. Nu ma indoiesc ca o va face si nu stiu cum as putea sa-i protejez—poate doar interventia asociatiilor de protectie a animalelor insotite de televiziune, Politia Animalelor etc.

Eu am facut plangere penala pentru ce s-a intamplat cainilor mei la politia Popesti- Leordeni si echipajul, incluzand un criminalist si un alt ofiter,a venit sa ia probe din curte si sa fotografieze. Ni s-a spus ca fisa medicala de la Ilioara, (in care medicii precizeaza simptomele de otravire, posibil cu FURADAN, datorita mirosului puternic de usturoi din voma) nu are nici o valoare si ca trebuie expertiza medico-legala. As fi crezut ca acest lucru intra in sarcina organelor de politie care ancheteaza cazul (in cazul omuciderilor nu este trimisa familia cu cadavrul pentru probe toxicologice si autopsiere!!). De vreme ce, conform legii 9/2008, uciderea animalelor cu intentie este infractiune, organele de ancheta ar fi trebuit, in opinia mea, sa isi asume aceste verificari (poate ma insel). Oricum, din punctul dumnealor de vedere fapta a fost incadrata ca "distrugere" (si dosarul trimis cu aceasta incadrare) sa ia nr de la Parchet), desi este fapta distinct mentionata (cruzime fata de animale) in articolul 6 al Legii 9/2008.

Tot dumnealor au spus ca politia nu are bani de asa ceva si, daca vrem, sa le ducem noi la institutul de pe langa Facultatea de Medicina Veterinara si sa platim investigatiile medicale necesare. Am facut si acest lucru, in ciuda faptului ca finaciar, costul de cca 1200 RON, ne-a destabilizat. La Institut, unde cadavrele au fost duse pe 3 ianuarie, (intre 31 dec si 3 ianuarie am platit depozitarea in congelatoarele de la Ilioara) ne-au spus ca va dura cel putin o luna.

Intre timp am depus la politie:

- o copie a inregistrarii pe care se vede ca reclamatul Petre Iosif arunca ceva peste gard cainilor carelatra la trecerea lui;

- copie dupa fisa medicala de la spitalul Ilioara;

-copie dupa Scrisoarea Medicala de Sp. Alexandru Obregia-camera de garda Psihiatrie unde am ajuns in urma unui episod de depresie si teama, cauzate de cele intamplate si de reactiile in continuare agresive fata de noi ale reclamatului.

-copii dupa facturile cheltuielilor facute pentru acest caz.

Am fost informati de catre ofiterul care ancheta cazul ca acesta a fost preluata de catre un coleg cu numele Petre Iosif, identic cu al reclamatului, fiind totusi asigurata ca este o simpla coincidenta de nume---lucru de care eu, insa nu sunt sigura, avand in vedere faptul ca in Popesti Leordeni exista o comunitate de etnici bulgari, catolici, in care foarte multi din cei ce poarta numele de Petre sunt rude (din informatii furnizate de vecini, reclamatul este var chiar si cu primarul localitatii).

Ne-am prezentat intr-una din zile pentru a lua legatura cu noul ofiter de politie insarcinat cu cazul si a mai depune cateva reclamatii legate de conduita agresiva a reclamatului fata de noi (a sarit la gatul sotului meu chiar in sectia de politie, a iesit in calea masinii acestuia, lovind cu pumnul parbrizul) si sa solicitam ca acesta sa primeasca un avertisment din partea politiei pentru a sta departe de noi. Ni s-a spus ca, dosarul fiind plecat pentru nunar la Parchet, nu poate sa ne mai ia alte declaratii pana nu vine dosarul inapoi.

Vreau sa mentionez ca acest individ ne-a amenintat cu moartea pe mine, pe sotul si pe copilul meu, precum si cu incendierea casei si in noiembrie 2008, fapt pentru care si atunci l-am reclamat politiei. Dupa aceea mi-a disparut din curte cainele—nu l-am mai gasit niciodata si n-am avut niciodata dovezi ca acelasi individ e responsabil.

Pe catelele pe care le-a otravit a incercat in cateva randuri sa le loveasca printre zabrelele gardului cu cheia fixa sau sa arunce cu pietre in ele.

Si altor vecini le-au disparut sau le-au murit cainii in curte in conditii suspecte.

As vrea sa fac tot posibilul ca faptasul sa plateasca pentru tot chinul prin care au trecut catelusele mele,toata agonia prin care trecem eu si familia mea. As avea nevoie de sfaturi si informatii astfel incat demersul meu legal sa reuseasca. Nu pot sa-mi scot din minte imaginea lor chinuindu-se, sufocandu-se,vomitand sange, tremurand... Acum sunt in primejdie si cainii din imprejurimi. Va rog sa ma ajutati si sa ma sustineti in demersurile mele!

Cu multumiri,

Oana Drosu 

 ANUL ACESTA NU AM MAI SCRIS DESPRE MACELUL DE LA BALC. CINE DORESTE POATE SA REVADA POSTAREA MEA DIN 2009 http://ruxandralungu.blogspot.ro/2009/01/macelarii-de-la-balc-se-intampla-chiar.html

Niciun comentariu: