duminică, 2 noiembrie 2008

SA FI FOST "DARURI" OTRAVITE?

Am absolvit doua facultati. Prima: Facultatea de Limba si Literatura Romana, sefa de promotie.
Revolutia m-a gasit tocmai terminand-o si pe a doua: Facultatea de Drept.
Ambele, la Universitatea din Bucuresti.
Nu stiu daca inseamna mare lucru, pentru multi dintre voi, care studiaza doua-trei facultati, in paralel, si-si iau doctoratele, pe paine.
Bravo voua! Si, la mai mare!
Dar pentru noi, in anii '80, chiar era CEVA!
Pe langa asta, Dumnezeu m-a inzestrat si cu doua daruri (otravite?) : simt practic si simt artistic.
Inainte de '89, am colaborat intens cu Fondul Plastic (pentru cine isi mai aminteste...).
Era normal, ca, dupa Revolutie, sa incerc sa pun in practica propria afacere, un vis care putea deveni realitate, acum, ca a venit peste noi "economia de piata", "libera initiativa", "egalitatea de sanse" si alte asemenea teorii, in care, in naivitatea mea, chiar am crezut.
Si, m-am apucat de treaba: am creat o firma, din nimic, am angajat un om si am lucrat cot la cot cu el, intru punerea pe picioare a initiativei private si a productiei romanesti, care trebuiau sa duduie de atata "descatusare" de "racilele" comunismului?!
Dar, greseala marturisita e pe jumatate iertata, nu-i asa?
In timp ce eu, si multi altii, ca mine, alaturi de rudele si prietenii lor, ne dadeam de ceasul mortii, in traducere libera, "construiam" capitalismul de tip romantic ( ne credeam prin 1910), baietii destepti, mai informati in ale viitorului, pus pe globalizare cu orice pret, mai iuti de minte si cu iuteala de mana, s-au prins ca, bugetul statului, format din impozitele atarnate de gatul, inca puternic, al contribuabilului, trebuie muls, pana la epuizare. La epuizarea contribuabilului, sa ne intelegem!!
Si baietii au inceput sa mulga, sa mulga! Sub nasul nostru, sub ochii nostri, "orbiti" de economia de piata!:))))))
Eram prea prinsi de mirajul propriei afaceri, sa mai si banuim ceva!!!
Cand impozitul pe "profit" este 38%, mai ai timp sa "cartesti"? Comentezi? Contribuabilule?!
Cine ar fi crezut ca, anumiti romani (cu acte in regula, alesi, in Parlament), pot actiona contra intereselor marii majoritati de romani?
Uite ca, viata bate filmul si s-a intamplat:
In timp ce, transpiram, trei-patru ore, in picioare, la camera de munca, sa inregistrez un contract pentru salariatii mei, sau stateam la coada, la circa financiara, sa platesc impozitul pentru masina firmei, veche de 10 ani, alti baieti, gelati, (adica gel pe freza!), prieteni cu cine trebuie, (gusatii si imbuibatii in functii grase), de pe la institutii ale statului, mai mult sau mai putin necesare pentru noi, s-au conectat, pe viata, la conducta banului public, cheltuit de impostori si farseuri ai neamului, dupa bunul plac.
Iar altii, fara sa miste un pai, s-au facut stapani pe capacitati de productie, gata infiintate, cu "link-uri" bine puse la punct (export-import) si cu ochii tinta pe multe alte"bunuri", din agricultura, servicii, turism de pe vremurile"de trista amintire". Ce bun e "capitalismul", Ha, Ha, cand toate iti vin , pleasca, fara sa faci nimic!
Unde era, in acest rastimp "poporul"?,
Luat in ras, umilit si batjocorit, pentru ca unii au avut curajul sa scandeze sloganul, deloc alaturi cu drumul ," noi nu ne vindem tara!", multi oameni au facut un pas inapoi, s-au speriat si au actionat in consecinta. Aici, intervine rolul lui Ion Iliescu. Mai multe nu spun, pentru ca nici nu mai conteaza.
E foarte tarziu.
CONCLUZIONEZ: MA VOI LUPTA PENTRU LOCURI DE MUNCA SI SALARII DECENTE PENTRU TOTI LOCUITORII ROMANIEI!
Am solutii, pentru voi!
Si pentru dascali!
Si pentru sanatate!
Si pentru functionarii publici!
Si pentru pensionari!
VIN DIN ECONOMIA REALA SI STIU CE AM DE FACUT!!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

as sa-ti ajute Dumnezeu!
george