duminică, 7 iunie 2009

L-AM DESCOPERIT MAI TARZIU DAR MERITA POSTAT !

Lungu (PRM): Europarlamentarii PRM pot să reprezinte cu cinste România în PE
Bucureşti, 29 mai / Agerpres/
- Preşedintele organizaţiei de femei a PRM, Ruxandra Georgeta Lungu, candidat europarlamentar, este de părere că în politica românească este nevoie în primul rând de oameni ''oneşti'', de oameni care nu sunt lacomi şi care într-adevăr îşi iubesc ţara.''În campania pentru europarlamentare am intrat pentru că sunt absolut convinsă că activitatea europarlamentarilor români poate fi îmbunătăţită.(...) Cred că europarlamentarii PRM pot să reprezinte cu cinste România la Bruxelles. Cred că pot apăra într-adevăr interesele tuturor românilor, în spiritul tradiţiilor româneşti şi al valorilor creştine'', a declarat, pentru AGERPRES, Ruxandra Lungu. Deşi a terminat două facultăţi, de litere şi dreptul, aceasta şi-a orientat activitatea către mediul privat şi şi-a înfiinţat o firmă de confecţii textile chiar după revoluţie''Eu provin din mediul privat. De 18 ani nu fac altceva decât să creez locuri de muncă şi mă mândresc cu asta. Chiar şi în perioada de criză, asta reuşesc să fac, să menţin locurile de muncă. Sunt convinsă că IMM-urile reprezintă, practic, motorul economiei româneşti dar sunt pe cale de dispariţie din cauza politicilor dezastruoase ale guvernărilor trecute. (...) Vreau să mă lupt în PE pentru drepturile IMM-urilor. Ţara noastră s-a transformat acum într-o piaţă de desfacere pentru bunuri şi servicii străine.Nu am nimic împotriva importurilor, dar mi se pare exagerat că 70% din alimentele pe care le consumăm sunt din import, iar agricultura şi industria alimentară de la noi se lovesc de multe obstacole. Mă preocupă siguranţa alimentară a poporului meu şi cea energetică'', a dezvăluit aceasta o parte din obiectivele sale europene. Lungu mai spune că PRM este singurul partid din care a făcut parte, deci nu este un traseist politic, şi aici are de gând să rămână pentru că, în opinia sa, PRM este singura formaţiune care s-a dovedit a fi ''preocupată de interesul naţional''.'' Noi, în PE, vrem să ne apărăm în primul rând, interesul naţional. Eu cred într-o Europă a naţiunilor. Noi avem un avantaj că nu suntem afiliaţi încă la o familie europeană, pentru că nu ne va dicta nimeni cum să votăm. Vom vota strict cum credem de cuviinţă, pentru interesul naţional, în spiritul valorilor creştine'', a arătat aceasta.Ruxandra Lungu nu este la prima confruntare electorală. Aceasta şi-a mai încercat şansele şi la parlamentarele din toamnă, candidând pentru un fotoliu de deputat în colegiul 10 din sectorul trei, Bucureşti, dar fără sorţi de izbândă. Acum este, însă, optimistă în ceea ce priveşte şansele partidului în cursa pentru PE, şi asta pentru că, în teritoriu, a văzut că oamenii sunt alături de PRM, important, spune ea, este ca aceştia să şi iasă la vot.La 47 de ani este gata să reprezinte ''cu succes'' România la Bruxelles, alături de ceilalţi candidaţi ai partidului:Corneliu Vadim Tudor, Gigi Becali, Ciprian Tănăsescu, Eugen Mihăescu, Angela Bălan.
AGERPRES http://www.agerpres.ro

Niciun comentariu: