miercuri, 8 decembrie 2010

ROMANII STAU IN CASA SI CARCOTESC !

Ce spuneam in postarea anterioara? Azi, "peste" 100 de mame protesteaza etc. etc. etc. daca televiziunile spun "peste 100", garantez ca vor fi "pana intr-o 100". Ce ar deduce un guvernant, chiar bine intentionat, din treaba asta? Ca masura nu deranjeaza mai pe nimeni. Unde sunt cele 200.000 de familii "afectate", adica vreo 600.000 de cetateni, asa cum ni se servesc cifrele ? Va spun eu, acasa, la caldurica, eventual la televizor. Pentru ca legea se aplica din 2011 si unii si-au rezolvat problema, si-au incasat drepturile. De ceilalti nu le mai pasa. De viitorul tarii nicidecum. Copiii nascuti dupa 2011 vor trebui sa sustina pensiile celor care au acum 30-40 de ani, se cred invincibili, nemuritori si se declara dezgustati de politica. O sa va coste scump neimplicarea din aceste vremuri tulburi. Si nu e vorba doar de concediul si indemnizatia pentru mame.
UPDATE: DEOCAMDATA S-AU ADUNAT IN FATA GUVERNULUI 20 DE MAMICI. DREPTU-I, MAI TREBUIE SA SOSEASCA "PANA-NTR-O SUTA". IAR TELEVIZIUNILE PLANG, PLANG. UNA TITREAZA: "MAMICILE L-AU INCOLTIT PE BOC", ALTA: "BOC IA MAMELE DE LANGA COPII". DA, SIGUR, BOC S-A SPERIAT RAU DE TOT DE PROTESTUL ASTA! PARCA-L VAD !

4 comentarii:

anca spunea...

dar era de steptat asa ceva,Ruxi! la mitingurile organizate in vara au participat fics p***! si acolo erau vizate mai multe categorii sociale!! mi-e silaaa!

Anonim spunea...

am vizitat si eu Romania acum cateva zile.S-au mai renovat blocurile arata ceva mai bine (pe dinafara, nu stiu cat de rezistente sint la cutremure).Am vizitat orasul Resita, unde m-am nascut.Un oras unde romanii,nemtii si ungurii au aceleasi mari si mici necazuri.Apatie peste tot.Aceeasi berica bauta in acelasi bar ,aceleasi opinii, semnele unei redesteptari nationale nu sint prea vizibile.Candva scria sus in cartierul Muncitoresc " 200 de ani- foc nestins la furmale" Ca resitean in maduva oaselor itzi vine sa plangi cand vezi ca focul nu mai arde la furnale.Deloc.Investitii in productie..2-3 firme de textile.E drept se poate cumpara mai civilizat mai frumos.Nu am vazut in tot orasul o linie de productie mai deosebita(romana sau straina) un bloc nou de la ANL pentru tineri, o cantina noua pentru studenti, ceva care sa imi arate ca orasul infloreste.
PS Bineinteles ca in Bucuresti,Timisoara Cluj etc situatia este alta dar Romania inseamna si mici orase unde vanzatorul ia 150 de euro si sate si catune.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anca,
Basca, erau adusi la Bucuresti ca in "excursie"!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anonim,
Nu era nebun acela care construia in fiecare orasel si catun cateva intreprinderi care sa dea de lucru oamenilor. Suna "comunist", dar repartizarea armonioasa a fortelor de productie pe tot teritoriul tarii NU e o aiureala. Pe atunci, nici eu nu intelegeam ce inseamna, de fapt!