marți, 1 septembrie 2009

DINTRE BINEFACERILE DEMOCRATIEI !

EDITORIAL DIN ZIARUL "TRICOLORUL"
Egalitate, dar nu pentru căţei!
De RUXANDRA LUNGU
"Vacanţa forţată, de 10 zile, a bugetarilor stîrneşte controverse aprige, dar sterile în esenţa şi finalitatea lor. Lăsăm la o parte faptul că guvernarea anterioară a încercat să-şi atragă un anume electorat, supradimensionînd aparatul bugetar fără să ţină cont că numărul contribuabililor la bugetul de stat a scăzut dramatic, la jumătate faţă de anii '90, şi că economia ,,duduia" graţie banilor trimişi de românii obligaţi să muncească în străinătate ca să poată supravieţui membrii familiilor rămase acasă şi graţie creditelor acordate aiurea de băncile obsedate de maximizarea profiturilor. Minţile seci ale ,,liberalilor" n-au priceput că aşa-zisa creştere economică se clădeşte pe un teren şubred şi imprevizibil.
Bineînţeles că cetăţenii angajaţi la stat, într-un sistem care nu se poate susţine, nu au nici o vină. Majoritatea oamenilor şi-au cîştigat locul de muncă onest, prin concurs şi foarte mulţi dintre lefegiii de la stat au salarii de mizerie. Lăsăm la o parte şi faptul că nimeni nu pare a se preocupa de sutele de mii de români din sistemul privat care au luat ,,vacanţă" pe termen nedefinit, rămînînd şomeri pentru nu ştim cît timp. Fără să facem un obicei din consilierea gratuită, îi amintim Guvernului Boc faptul că şi aceşti români, alături de familiile lor, alături de angajatorii lor, votează! În schimb, ni se bagă pe gît conceptul de ,,solidaritate socială". Care, rostit de guriţa lacomă şi obraznică a actualilor guvernanţi, este deformat total, riscînd să se transforme în opusul lui. Pentru că solidaritatea nu se poate realiza cu hoţii şi jefuitorii. Cu nesimţiţii plini de tupeu, care populează spaţiul public. Cu ventuzele lipite de banii publici, de contribuţiile cetăţenilor la bugetul statului. Eu, poliţist, care stau în stradă, în frig şi ploaie, stropit de posesorii de Ferrari, BMW-uri, Mercedes-uri sau Audi, refuz să mă solidarizez cu proprietarii ,,vilelor cu epoleţi". Eu, soldat al Armatei Române, obligat de situaţia financiară dezastruoasă a familiei mele să-mi risc viaţa în războaie care nu sînt ale noastre, refuz să mă solidarizez cu capii mei, îmbogăţiţi din traficul cu armament. Eu, profesor, dedicat misiunii de a forma şi educa viitorul naţiunii, refuz să mă solidarizez cu foştii, actualii şi viitorii parlamentari deveniţi peste noapte ,,colaboratori" la 4-5 facultăţi particulare, salarizaţi cu sute de milioane de lei vechi, pe lună. Eu, medic rezident, refuz să mă solidarizez cu Mafia din Sănătate. Eu, funcţionar public, paratrăsnet al tuturor frustrărilor românilor, refuz să mă solidarizez cu şefii agenţiilor guvernamentale şi ai subalternilor lor, plătiţi regeşte din banii celor care stau la coadă la ghişeul meu. Eu, lucrător în Serviciile Secrete, refuz să mă solidarizez cu trădătorii de neam pe care îi cunosc, dar nu pot să-i demasc, din multe motive, pe care presa ,,independentă" îi promovează prin toate mijloacele aflate la îndemînă. Eu, întreprinzător român cinstit, refuz să mă solidarizez cu afaceriştii îmbogăţiţi din contracte făcute pe bani publici, din evaziune fiscală şi din furtul bunurilor construite, bine sau rău, de întreaga naţiune română. Eu, cetăţean român, refuz să mă solidarizez cu măsurile imbecile anti-criză ale Guvernului Boc-Băsescu-Geoană etc. Cu mafioţii din Parlament şi Guvern! Confiscaţi averile fraudulos obţinute, tăiaţi din salariile şi pensiile nesimţite, gestionaţi cu responsabilitate banul public, stîrpiţi Mafia din toate domeniile şi criza va ocoli România! E greu, e complicat şi e imposibil, adevărat, să vă cerem să vă autodistrugeţi!"

5 comentarii:

Anonim spunea...

Democratia (adica puterea poporului ,wikipedia) este o realizare extraordinara a Greciei antice. In loc ca politicienii damboviteni sa faca asa incit oamenii sa iubeasca democratia( acest lucru este cu siguranta posibil) ei se transforma in antidemocrati deoarece oamenii de rand nu vad ca vinovatzii sint cei enumerati de vds ci insusi democratia.Asta e cel mai mare pacat al celor ce ne conduc!Din Germania salutari!

Ion de la Chiuiesti spunea...

Care democratie? Dermocratie inseamna ca poporul sa conduca. La noi Basescu, Udrea si Boc inseamna poporul? Or in fapt, deasupra papagalilor astia, conduce o entitate care nu reprezinta poporul nici atat cat astia, si anume Uniunea Europeana desfranata!

dramoleta spunea...

Statul e în disolutie.

Marius Mina spunea...

Surpriză maximă: primvicepreședintele PDL, Adriean Videanu, a descins în această seară, la orele 20, 00, la sediul central al PRM, insotit de Victor Iovici, viceprimarul capitalei, unde a avut o convorbire de aproximativ o oră cu liderul partidului, Corneliu Vadim Tudor.

Surse pedeliste afirmă că întîlnirea, care nu a fost spontană, ci programată din timp, are legătură cu opoziția PRM față de uriașa afacere reprezentată de proiectul Constanda, un apropiat al lui Videanu și al PDL, care trebuia votat luni de Consiliul General al Capitalei, dar a fost blocat de un miting de protest al oamenilor lui Vadim. Conform acelorași surse, este probabil că la întîlnire a fost abordată și problema sprijinului pe care Vadim i-l refuză, cel puțin declarativ, lui Traian Băsescu în cursa electorală. Este pentru prima dată după foarte multă vreme, trebuie spus, cînd Vadim Tudor este băgat în seamă de greii politici ai momentului și onorat cu o asemenea vizită, în ultimul an liderul PRM, cu ale cărui voturi Băsescu a ajuns președinte, fiind ignorat complet și lăsat fără cel mai mic sprijin, inclusiv material.

Anonim spunea...

domnule Ion,
fara interventzie americana sau extraterestra parerea mea si o spun deschis este:daca facetzi un sodaj de opinie si punetzi unui roman de azi sa aleaga intre o manea si un Enescu sau Porumbescu nici nu va vine sa credetzi cati ar alege prima varianta.Ne-am autodistrus moral asta e mai rau decat un salariu minim sau o prajitura cu e-uri....cineva trebuie sa recladeasca moralitatea cinstea si corectitudinea sa arate in tara asta ca numai pe acest drum putem realiza ceva!!!Ma tem deseori ca e prea tirziu sincer....