joi, 29 octombrie 2009

AM ÎMPLINIT UN AN !

Pe 1 noiembrie împlinesc un anişor de blog. Mi-am dorit să mă exprim şi în acest fel, mai ales că mă hotărîsem să candidez pentru Camera Deputaţilor. După eliminarea PRM, mulţi prieteni din blogosferă m-au îndemnat să continui să scriu. Oricum nu mă lăsam aşa de uşor de bloggereală, mai ales că-i prinsesem gustul. Am revăzut cu plăcere postările din acea vreme şi mai ales sloganul personal SĂ REDĂM ROMÂNIA ROMÂNILOR! argumentat foarte serios.
Cînd mă citeam mai cu foc, apare Traian Băsescu la TVR cu afirmaţia ŢARA TREBUIE REDATĂ ROMÂNILOR! Ia, auzi, ia! Ca să vezi, coincidenţă, chit că avem abordări total diferite şi, cu siguranţă, scopuri diferite. Ce să înţeleg de aici? Eu voi ajunge ca el sau el va ajunge ca mine. Sper că nu!










17 comentarii:

vasile florin spunea...

felicitari si...la multi ani!

flavius spunea...

Servus!
Felicitari si la multi ani de gînduri bune şi rînduri inspirate!
Toate cele bune!

Ion de la Chiuiesti spunea...

La multi ani! Dumnezeu sa te ajute!

Goran spunea...

Atunic La Multi Ani!

anca spunea...

La mai mare,Ruxi!!

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI şi la cât mai multe postări interesante, aşa cum ne-ai obişnuit...

dramoleta spunea...

La multi ani!

Ti-a furat sloganul nebunul asta :)))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Vasile Florin,
Multumesc mult.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Flavius,
Sper sa nu ma lase nervii!:)))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Ion,
Si cand te gandesti ca ne-am gasit din intamplare pe blogul lui Petria:)))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Goran,
Multumesc, asemenea!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anca,
Stiu si eu? Presedintele ii indemna pe oamenii politici sa se bage in mlastina pana la gura?!:))))Nu suna incurajator!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Cristian Lisandru,
Iti multumesc, in ultima vreme am fost cam lenesa!:)))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Drammie,
Sa-l dau in judecata? Zau ca ar merita!:))))

Ion de la Chiuiesti spunea...

Ruxi, nimic nu e intamplator!

octavpelin spunea...

Rucsi,LA MULTI ANI INAINTE BLOGUSORULUI TAU SI SA FI TOT ASA DE COMBATIVA,O sambata frumoasa :)

ciprian spunea...

Cu intarziere iti spun si eu, la multi ani, Ruxi! sa fii sanatoasa si la fel de inspirata si de bataioasa.