duminică, 2 decembrie 2012

CINE CREDE CA M-AM DUS LA MITING PENTRU VOTURI E NAIV !

Nu este un secret pentru nimeni ca militez impotriva cruzimii fata de animale. Am realizat si moderat emisiunea "Binecuvantati Animalele si Copiii" in 2006, la Cosmos TV cand NU detineam nici o functie in PRM, cand NU se punea problema sa candidez pe undeva. In acea calitate, am invitat in emisiune ONG-uri, reprezentanti ai autoritatilor, medici veterinari etc. Recunosc, cu unii m-am si imprietenit. E de notorietate  si faptul ca Presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor este iubitor de necuvantatoare si a organizat mitinguri in acest sens sau a participat in calitate de invitat de onoare.Eu, personal, am participat de cate ori mi-a permis programul la aceste mitinguri, inclusiv cand s-a intrat in Parlament si am ajutat cat s-a putut pe doamnele aflate in greva foamei in fata Camerei Deputatilor, fara sa-i sensibilizeze pe "alesi", evident. Asadar, nu mi s-a parut nelalocul sau  ca pe 30.11.2012 sa raspund invitatiei  la un miting, primite de la Asociatia Cutu-Cutu, avand urmatoarele obiective:

"Cu prilejul Zilei de 1 Decembrie, Ziua Nationala Romaniei, si a Zilei Sfantului Andrei, ocrotitorul Romaniei, va invitam la mitingul organizat de Asociatia “Cutu, cutu” pe 30 noiembrie 2012, orele 14-16, in fata Camerei Deputatilor, parcul Izvor, in cadrul Campaniei “Romania Protejeaza”.

Campania isi propune ca obiectiv sa atraga atentia asupra nevoii profunde ca animalele sa fie tratate cu respect si responsabilitate in intrega tara.

Modul in care ne purtam cu animalele afecteaza imaginea tarii, asa cum demonstreaza si proverbul “Popoarele care dau cu pietre in caini stau jos pe scara umanitatii.”
Campania “Romania Protejeaza” se mai compune dintr-un banner on-line, flyere si afise, cereri catre autoritati, alte demersuri.
Flyerele contin mesajul:

“Animalele au drepturi. Informeaza-te.

Animalele au nevoie de drepturi.Cere-le.

Romania protejeaza!”
Atasat gasiti principalele drepturi pe care le au deja animalele in Romania. conferite prin lege, si principalele drepturi de care au nevoie animalele, pe care va trebui sa le cerem.
In ceea ce priveste animalele de companie cerem autoritatilor INTRODUCEREA OBLIGATIVITATII STERILIZARII cainilor si pisicilor prin lege.
Animalele au dreptul de a se naste intr-un numar care poate fi absorbit de comunitate.
Iubitorii de animale au dreptul la o viata decenta!
Nu suprapopularii cu animale"

Intr-adevar, eram in campanie electorala! Dar in fata cui? A unor oameni care cunosc pozitia PRM in legatura cu aceasta problema. Nu umblam dupa voturi. Dintre iubitorii de animale unii voteaza, oricum, cu noi, altii nu, au motivele lor! Am profitat de ziua libera si printre alte intalniri am ajuns si la Parcul Izvor. Nu se adunase inca toata lumea. Am stat cateva minute.Mi s-a dat cuvantul. Printre altele am spus ca ma alatur activitatii acestor organizatii pentru ca "oamenii voteaza, animalele nu!". Asta pentru cei care mai intreaba , malitios, de ce nu ne ocupam de copii, batrani etc. Pentru ca acei copii au parinti care voteaza! Pentru ca acei batrani au copii, nepoti, frati, surori care voteaza! Pentru ca omul isi hotaraste destinul lui si al familiei lui prin VOT sau prin REVOLUTII! Animalele nu aceasta posibilitate. Sunt fara aparare impotriva cruzimii si atrocitatilor la care sunt supuse de acest "animal", cica superior, care este OMUL.
Si, pana sa comentati, stati fara grija, PRM se ocupa si de oameni, fara tam-tam! Ati uitat de initiatorul "Cinei Crestine?" De Vadim? Sau cei mai tineri nici nu mai au habar, erau prea mici sau prea indiferenti la ce se intampla in jur.

De ce ma lungesc cu postarea? O fatuca, nu ma intereseaza de la ce ONG sau daca era simplu participant la miting, s-a apucat, pe nepusa masa, sa-i acuze pe organizatori ca "promoveaza" candidati, partide si ca politizeaza manifestarea. Doamne, cata prostie omeneasca! Argumentele contra acestei nebunii le-am scris mai sus. Fetito, n-ai decat sa votezi pe cine vrei USL-ARD-UDMR. Nu am venit dupa votul tau, stai linistita. Dar, ma intreb, care ar fi problema daca ONG-urile i-ar identifica si promova pe cei care intr-un viitor Parlament ar putea sustine o lege care acum zace intr-un sertar?
Un domn ma intreaba: unde e Vadim? Noi, astia micii nu contam! Ce sa raspunzi la asa ceva? Poti sa dai un raspuns serios sau nu. Poti sa-l intrebi cu cine a votat pana acum. Poti sa te abtii, ceea ce am si facut.















Niciun comentariu: