marți, 11 decembrie 2012

OANA ZAVORANU SI COMA INDUSA!

Cand Serban Huidu a comis accel oribil accident nu am comentat prea mult, din respect pentru tatal lui, pe care l-am cunoscut, el fiind si membru PRM, actual in PP-DD, daca nu ma insel.
Cand Oana Zavoranu n-a gasit alta cale de a-si face publicitate decat sa debiteze minciuni sfruntate despre Corneliu Vadim Tudor, iar nu am reactionat. Cred, acum, ca am gresit. Pentru ca stiam ca liderul PRM chiar nu are nevoie de "aparatori" si poate reactiona singur la atacuri. Uneori la nervi, uneori cand este provocat. Si, coincidenta dracului, este provocat sub camerele de filmat ale Antenelor, aservite USL, taman inainte de alegeri!
Pe Marioara Zavoranu am cunoscut-o, personal si, poate, din acest motiv, nu m-am luat de fi-sa. Pe care am considerat-o, mereu, o dezaxata. Fata e acum in coma, zic unii. Altii zic ca e bine-mersi! Nu ma intereseaza subiectul. Stiti bancul cu Petrica si lupul? La un moment dat nu mai crezi nici ceea ce vezi, sau invers.
Dar daca chestia asta se dovedeste a fi o diversiune a trustului INTACT pentru cresterea audientei sau pentru "lansarea", in tromba, a unei emisiuni marca Oana Zavoranu, atunci va sfatuiesc sa aruncati pe fereastra televizorul, inca de pe acum!
Nu vreau sa vorbesc cu pacat, dar vom trai si vom vedea.
Cat despre implicarea "vrajitoarelor" si aici exista pareri impartite!
Un singur lucru va spun: cine crede in Dumnezeu "crede" si in existenta opusului Sau care nu trebuie ignorat. Exista!

Niciun comentariu: