sâmbătă, 8 decembrie 2012

USL-ARD, aceleasi vechi obiceiuri

Ieri a fost ultima zi de campanie. A fost distractiv, ca de obicei. La ora 12.00 am facut afisaj pe panourile oficiale, in ideea ca, macar pentru cateva ore, cineva isi va arunca ochii pe ele. Stiam ca e munca in zadar, ca vor veni cohortele de mercenari si vor rupe afisele, dar tocmai acest gen de batalie imi place. La ora 19,00 afisele disparusera, panourile  erau pline de ARD si de contracandidata mea de la PNTCD (in ce hal s-a ajuns!!!!) de care nu a auzit nimeni. I-am vazut si echipa cu galeata de aracet in urma. I-am urmarit si am pus unde ramasesera locuri libere (:))) , din nou, afisele noastre. La ora 24,00 am terminat cu panoul din fata casei, ca de obicei. La 24,05 panoul disparuse CU totul, din ordinul primariei, presupun, desi campania tinea pana la 7 dimineata. Nu inteleg aceste actiuni jenante pentru cei care au sute de corturi , cuburi si meshuri agatate pe cladiri de 10 etaje si care vor ramane in picioare pana la alegeri. De ce se cramponeaza de cateva panouri? Eu cred ca s-a atins culmea penibilului coroborat cu ticalosia. Nu e amuzant?

Niciun comentariu: