vineri, 3 aprilie 2009

SI-A LUAT JUCARIILE SI A PLECAT !


Demisia lui Cioroianu din PNL imi face greata. Da-le incolo de doctrine, de programe, de idealuri (caci de aceea a intrat in politica?!), de toata activitatea de pana acum. Demisioneaza pentru ca nu l-au pus pe listele de la europarlamentare pe locul pe care ar fi vrut el.
In mai toate partidele functioneaza acest principiu, mostenit de la comunisti, al rotatiei cadrelor.
Dar principiul asta se aplica numai intre cateva "varfuri" care se vor de neclintit. Care nu se dau plecate de la "borcanul cu miere" nici picate cu ceara. Care isi iau jucariile si pleaca atunci cand se cred nedreptatiti. Care blocheaza ascensiunea tinerilor capabili care n-au parinti, frati, nasi, cumnati sau socri bine situati.
Aceasta categorie care ingroasa sleahta imorala si dizgratioasa a traseistilor politici este cancerul democratiei romanesti. Iar cancerul este fatal de cele mai multe ori.
UPDATE: Intre timp, l-am urmarit la emisiunea lui Cristoiu. A incercat sa demonteze toate acuzatiile care i s-au facut in legatura cu prestatia sa de la Externe. De ce n-a procedat la fel atunci, la momentul respectiv? De ce a trebuit sa treaca atata timp ca sa ne explice cum e cu "good point"?
L-a oprit cineva? L-a cenzurat vreo televiziune?

17 comentarii:

Ion de la Chiuiesti spunea...

Ruxandra, individul si-a terminat cariera politica. Marele Gatsby s-a dovedit a fi micul politician. Iar diplomatia a fost pentru el precum limba romana pentru EBA.

Anonim spunea...

Rucsi,sunt membru fondator din 1990 al PNL,am fost presedinte,consilier dar nu am plecat,dimpotriva am incercat si am reusit sa atrag spre adevaratul PNL,tineri si tinere,care cunosc doctrina liberala,istoria partidului,decalogul luptatorului liberal pe care l-am pus pe blogul meu,m-am mirat cand Alina Gorghiu,cand i-am trimis acest decalog nu mi-a raspuns,la ora actuala PNL-Antonescu nu reprezinta Partidul National Liberal,intrucat din aceasta grupare,atat Crin(fost PAC),Norica Nicolai(grupul de la Brasov),nu sunt liberali!,trist dar adevarat la fel cum a fost si Cioroianu care stii ce manuale alternative despre istoria Romaniei a scris,o seara si un weekend placut :)

Anonim spunea...

am sustinut aici pe malurile Mainului si prelegeri in germana despre cat de frumoasa este Romania si o fac mereu cu mandrie si investesc suflet in asa ceva.Dar clasa politica romaneasca , de ea sa stiti doamna Lungu ca nu mi-e dor aici!!!Ca sa incerc sa-mi pastrez Romania frumoasa in amintire imi amintesc prietenii de scoala( aflati acum in SUA ,Canada,Germania,Romania si altundeva9 si locurile unde am mers iarna pe 2 lei la schi sau vara cu bicicleta .Dar Romania cu politicieni unul mai corupt si avar ca altul de asta nu mi-e dor!!!

Cristian Lisandru spunea...

Cioroianu - această stea căzătoare de pe firmamentul politicii româneşi. După ce s-a făcut de "cacao" atunci când a devenit ministru de externe - cu toate că nu avea ce să caute pe acolo - acum s-a supărat pentru că a fost pus pe un loc eligibil pe listele pentru parlamentul european. Dar acolo ce-ar fi vrut să descopere?

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Ion de la Chiuiesti,
Nu stiu ce a cautat in politica, in primul rand!
@ Tavi,
Imi pare rau ca esti dezamagit, dar Alina Gorghiu are alte probleme acum:)))
Cat despre doctrina liberala, foarte putini o cunosc. Au transformat "prin noi insine" in "vindem tot strainilor". Bineinteles, nu sunt numai ei responsabili de ce s-a intamplat in Romania in ultimii 20 de ani. Nici pe departe.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Cristian Lisandru,
Nu am incredere, mai ales daca vine vorba de PNL, in politicienii care stiu doar sa dea din gura si nu au creat un loc de munca in viata lor. Pot fi juristi, profesori etc. teoreticieni foarte buni, dar la varf e nevoie de oameni cu simt practic si cu o viziune economica pe termen lung si coerenta.

dramoleta spunea...

http://www.mediafax.ro/politic/maria-petre-pleaca-din-pdl-si-candideaza-independent.html?1687;4136654

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Dramoleta,
Asta pe cine a calcat pe coada?
Ca nu stie limbi straine si n-a facut nimic pe acolo nu se pune:)

Marius Mina spunea...

Semn ca PNL incepe sa se insanatoseasca.
Surogatele pleaca , raman luptatorii.
Cioroianu tot Cioroian ...aveati pretentii ?

Il vor urma si altii...

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Marius Mina,
Nu aveam pretentii, dar asteptam comentariul tau ca pe un cires copt!

dramoleta spunea...

Pauze prea lungi. Pe unde umbli? :))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Dramoleta,
Se intampla multe si nu vreau sa ma pripesc cu comentariile. In plus am participat si la emisiunea "Sa traim bine", la OTV Promit ca revin in forta cu noutati!

simona_ionescu spunea...

Mister Mitocan si -a dat papionul jos. Foarte bine pentru liberali!

Ion de la Chiuiesti spunea...

Iar nu ne anunti si pe noi.Regret!

Ion de la Chiuiesti spunea...

Bravo Ruxandra! O mutare de 2 ori inteligenta. Prietenii stiu de ce! Te vad in direct!

anca spunea...

si eu te-am vazut! erai cu Bolcas,tuc-tuc!!chiar atunci au pus camera pe voi!!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Anca si Ion,
Vad ca sunteti vigilenti!:)))
Promit ca voi scrie mult zilele acestea. Maine apare un editorial "cuminte" in "Tricolorul", asa ca in seara asta sunt epuizata. La OTV e Vadim!