joi, 24 mai 2012

AZI, IN ZIUA INALTARII DOMNULUI, IN VIATA MEA S-A INTAMPLAT O MINUNE!

Suntem inbuibati de prejudecati. Judecam, inainte sa analizam, obiectiv, oameni, fapte, situatii.
Dar, pe Traian Basescu multi l-au "citit" de la inceput. "Presedinte jucator", "animal politic" etc.  Inteligent, abil, viclean, maestru in arta manipularii si, mai ales, castigator, indiferent cum! In 2004, la referendum si, din nou, in 2009.
Prin ce mijloace nu este treaba mea ci a alegatorilor. Dar, am invatat ceva de la acest cetatean. Si, am pus in practica ce am  considerat demn si util de aplicat. Nu va pot spune ce anume, ca sa nu le fac rau unor persoane si institutii care m-au ajutat, dezinteresat!
Va tin la curent!
SA LASAM POLITICA LA O PARTE, MACAR AZI!
HRISTOS S-A INALTAT!

Niciun comentariu: