vineri, 25 mai 2012

CIOBANUL... TOT CIOBAN! CHIAR DACA RASPUNDE LA NUMELE DE BECALI!


Becali a găsit soluţia să cureţe Bucureştiul de maidanezi: EUTANASIA

24 mai 2012, 22:51
RTV.net

Gigi Becali a declarat la România TV că vrea să omoare toţi câinii din Bucureşti. El a avertizat ONG-urile că dacă iese primar nu o să mai existe niciun maidanez pe străzi. Nu vrea să facă adăpost pentru ei, vrea să-i eutanasieze. Ba mai mult, latifundiarul a povestit de vremurile când avea grijă de stâna lui şi de câinii care atacau miei. Animalele îşi găseau sfârşitul după ce Becali punea mâna pe furcă.
"Decât să moară, să se îmbolnăvească un om mai bine omor un milion de câini. Omor 50 de milioane de câini pentru un singur om, îi eutanasiez pe toţi. Care e problema, nici nu simte? Câinele nu are suflet, sufletul nu mai există, el moare odată cu trupul. E lăsat de Dumnezeu ca să-l apere pe om şi să mănânce resturile de la om", a spus Becali la România TV.
Finanţatorul Stelei este foarte supărat din cauza animalelor.
"Am ajuns în zilele astea că are mai mult valoare animalul, găina ca să fie nestresată, câinele să i se facă...şi omul? Mor oamenii muşcaţi de câine. Nu mai există câine că îi omor eu pe toţi şi nu-i fac niciun adăpost. Dau eu bani să-i dau mâncare la câine, să-l ţin eu pe câine vagabond în nu ştiu ce rezervaţie de câini? Îi dau eu otravă şi moare şi nu-i mai dau mâncare de câini. Nici 7 euro nu dau pe câini", a spus Gigi Becali.
Becali a povestit de perioada când avea grijă de stâna lui. Latifundiarul a declarat că atunci când un câine ataca vreo oaie, el avea imediat grijă de el.
"Vă spun eu ce făceam cu câinii care mâncau miei. Intrau în stână şi muşcau mieii şi băgam furca în el şi cu asta basta. E adevărat că nu era, mi-era milă, dar nu aveam ce face. Îi băgam furca şi la revedere. Îi sugruma, dacă mânca unul nu era problemă, sugruma şapte, opt miei. Să nu mă voteze niciunul din organizaţiile cu câinii că pe toţi îi omor. Nu mai vedeţi câini pe stradă", a mai spus Becali.
Gigi Becali candidează pentru funcţia de primar general al Capitalei. Prioritatea numărul 1, în cazul în care va deveni primar, va fi să constriască, în fiecare sector, câte 10 biserici. Becali a spus că vrea să devină cel mai bun primar din lume, aşa cum a fost Sfântul Vasile cel Mare.

Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.rtv.net/becali-a-gasit-solutia-sa-curete-bucurestiul-de-maidanezi-eutanasia_29861.html#ixzz1vpOyn9R6http://www.rtv.net/becali-a-gasit-solutia-sa-curete-bucurestiul-de-maidanezi-eutanasia_29861.html

3 comentarii:

Freesys spunea...

M-am nascut in urma cu 27de ani la Maternitatea Caritas din sectorul 3 (cred ca o sa mor tot acolo intrucat mintile ascutite de la sanatate au trasformat-o in azil de batrani) si de atunci locuiesc pe Calea Vitan din acelasi sector. Datorita programului pe care il aveti in cursa electrorala va asigur de votul meu si al familiei mele. In problema cainilor vagabonzi sunt pentru eutanasiere directa si asta nu entru ca nu sunt un bun crestin sau pentru ca nu as avea suflet, Sa va povestesc ceva, aveam opt ani, veneam de la scoala singur intr-o zi de iarna iar la intersectia vitan-calusarilor am fost atacat de un caine maidanez mare si negru, m-a pus la pamant si incerca sa ma muste de gat, norocul meu a fost fularul legat cu nod. Vreau sa zic ca mi-am vazut moarte in fata la varsta aia iar intr-un moment... nici nu stiu cum sa-l explic am facut un gest socant care mi-a marcat toata copilaria mai exact cum necum mi-am scos stiloul din buzunarul gecii si l-am infipt cu toata puterea in ochiul cainelui. Dupa asta nu stiu ce s-a intamplat stiu doar ca m-am trezit la spitalul 9 (cum i se zicea atunci)dupa cateva ore. Nu as vrea ca nimeni sa treaca prin ce am trecut eu atunci. Daca facem adaposturi pentru maidanezi se vor gasi destui "iubitori" care sa-i scoata de acolo pe semnatura si sa-i aduca iar in jurul blocurilor.
Cu stima si astept PRM-ul la primaria de sector, la guvernare si mai ales la Cotroceni !

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Va multumesc pentru sinceritate. Un asemenea moment poate marca un copil pentru toata viata.
Multumesc pentru intentia de vot!

cristina spunea...

nimeni nu vrea caini in strada, unii pentru binele lor-doresc sa fie hraniti , ingrijiti , feriti de masini , etc,
altii de frica, datorita unor incidente sau a imagini create in jurul lor

am o prietena care in urma unui incident a prins frica lor, dar a cumparat un fluier special si crede ca sunt agresivi -fluiera, a spus ca nu a mai avut nici o problema de atunci si ca nu este de acord cu omorarea lor pentru ca este crestina si nu mai traim in pesteri, ma rog ne credem civilizati, crestini etc...