marți, 17 noiembrie 2009

CUM ARATA UN SONDAJ "PORTOCALIU"!

Azi, m-au tinut nervii si am raspuns unui sondaj de opinie, prin telefon. Circa 40 de intrebari, care mai de care mai hazlii. Sondaj portocaliu, evident. Cu cine votez in turul 1, dar in turul 2, de ce si cum. Ce am retinut din programul economic al lui Geoana si Basescu? (ceilalti nu exista?!), Dupa care a inceput circul. Ce fel emisiuni de televiziune urmaresc? Daca ma influenteaza dezbaterile politice? Daca actualele scandaluri sunt o surpriza pentru mine sau daca imi influenteaza votul? Ce parere am, bunaoara, despre Mircea Badea, Victor Ciutacu, Mihai Gadea sau Sorin Rosca Stanescu. Ce cauta primii trei in aceeasi oala cu ultimul, greu de inteles ce a fost in capul "sondatorilor". Oricum, cred ca i-am surprins serios cu raspunsurile. Nu cred in sondaje si nici in selectarea profesionista a esantioanelor. Si nici in prelucrarea onesta a datelor. Si nici in transmiterea lor, exacta, catre opinia publica. Apucati-va de munca cinstita, baieti, avem si alte treburi in tara asta!

Niciun comentariu: