miercuri, 24 martie 2010

DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA !

"La Cimitirul Bellu din Capitală a avut loc, marţi, ceremonia de înmormîntare a Anei Mureşan, fostă membră a CPEx şi ministru al Comerţului Interior. Erau prezenţi foşti colaboratori ai săi din ministerul pe care l-a condus, din cadrul Consiliului Naţional al Femeilor şi al fostelor sindicate de ramură. Din partea preşedintelui Partidului România Mare, domnul Corneliu Vadim Tudor, la catafalcul Anei Mureşan a fost depusă o frumoasă coroană de flori cu panglică Tricoloră şi au fost exprimate sincere condoleanţe familiei îndoliate.
PRM a fost reprezentat de Ruxandra Lungu, preşedinta OFRM, care a depus, de asemenea, o coroană de flori, Mihaela Ionescu, fostă deputată, Marcelina şi Ana Pătraşcu, Adrian Popescu, Florin Simion, cu soţia, Dorel Vulpoiu, preşedintele OTRM, Ovidiu Danteş, contra-amiral (r) Aurel Duşa, de numeroşi membri şi simpatizanţi ai partidului. La ceremonia funerară au luat parte Maria Flucsă, fost ministru al Industriei Uşoare înainte de 1990, Cornelia Filipaş, fost viceprim-ministru, Ion Stănescu, fost ministru de Interne înainte de decembrie ‘89, Iurie Constantin, fost adjunct al ministerului Comerţului Interior."
"TRICOLORUL"

6 comentarii:

Anonim spunea...

Ruxandra-Georgeta Lungu cand te uiti in oglinda nu-ti vine greata de ce vezi .Ziarista la foaia TRIKKAT.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Mi-e greata cand imi dau seama ca exista imbecili ca tine, care mai si voteaza. De mine n-am motive decat de mandrie. Ti-am publicat comentariul ca sa nu crezi ca mi-e teama de prosti. Il voi sterge insa, la un moment dat, pentru ca nu se potriveste cu sensul postarii de aici. In alta ordine de idei, sunt cu mult mai mult decat o ziarista, breasla pentru care n-am nici un respect, dar ziarul TRICOLORUL ESTE SINGURUL in care poti spune romanilor adevarul. In caz ca vor sa-l auda. De aceea scriu aici. Te sfatuiesc,totodata, sa nu mai vizitezi acest blog, nu e pentru creiere netede, oricum te bag la spam!

Valerius spunea...

Doamnă Ruxandra-Georgeta Lungu,

Vă înţeleg supărarea. Am trăit-o şi eu, din cauza acestor şobolani de internet, care, din întunericul anonimatului, muşcă oameni cu identitatea la vedere. Se consideră democraţi, dar nu acceptă pluralismul, răcnesc sloganul libertăţii, dar înţeleg libertatea ca a face ce vor ei. Ceea ce-i deranjează cel mai mult este faptul că nu suntem proşti, că, încă, nu au reuşit să ne spele creierii.

Sfatul meu este să nu-i ştergeţi mesajul, lăsaţi-l, ca pe o dovadă a prostiei agresive, intolerante, care ne înconjoară.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Valerius,
Singurul lucru care m-a deranjat este ca si-a pus comment-ul la o postare legata de funeraliile unui membru PRM, care, in toata viata lui, nu a facut rau nimanui, dimpotriva.
Stiu ca sunt multi nebuni pe net, mi-am asumat totul in momentul in care am facut acest blog. Am o varsta la care chiar nu-mi pasa ce gandesc altii. Faptul ca scriu la TRICOLORUL este singurul lucru care ma face sa ma simt, inca, intr-o tara relativ libera. In rest,mi-am organizat viata si cariera in asa fel incat sa nu datorez nimanui nimic si nimeni sa nu-mi datoreze nimic,chiar daca am influentat, in bine, cateva destine.

mihai2009 spunea...

La 20 de ani dupa decembrie 1989, 435 de români solicită AZIL POLITIC în Statele Unite
http://www.soim.ro/story.php?title=-435-de-romani-solicita-azil-politic-in-statele-unite-prin-intermediul-facebook

Valerius spunea...

"La 20 de ani dupa decembrie 1989, 435 de români solicită AZIL POLITIC în Statele Unite"

Cine-i persecută în România ?
Domnul Traian Băsescu ? Nu-i Domnia-Sa reprezentant de frunte al "Axei New York - Londra - Bucureşti" ? Nu este aliatul fidel al Marelui Licurici, căruia i-ar suge-o cu sârg ?
În aceste condiţii, cum aţi vrea ca Marele Licurici să acorde azil politic ?
Sau cei care cer azil politic mai cred că în România conduce încă Ion Ilici Iliescu ? (Oare o fi condus vreodată, cu adevărat ?).