vineri, 17 septembrie 2010

CU CE PRET ?

Multor "analisti" le-a picat rau la ficati afirmatia lui SOV cum ca s-au exercitat presiuni asupra lui sa vanda (cedeze) o parte din trustul de presa unor apropiati ai presedintelui. De ce s-au zburlit asa- zisii deontologi? Pentru ca singurul care a spus-o raspicat, cu mult timp inainte, a fost presedintele PRM.
Deocamdata, Vantu a fost eliberat. Ma intreb, cu ce pret? Vom afla, la un moment dat. Avem 2 "variante": fie peste cativa ani, conform "modelului" consacrat, fie peste cateva zile, din "Tricolorul".

6 comentarii:

Anonim spunea...

D-na Lungu,

Scrieti f frumos, tocmai am citit articolul dvs din Tricolorul despre conficarea averilor, am crezut si eu un timp cà PRM are aceastà vocatie, de a face justitie, asta pànà cànd d-l Vadim s-a dus si a votat in Parlament contra ridicàrii imunitàtii lui Nastase, despre care scrisese ANI DE ZILE in mod concret cat e de corupt, ca a adunat 1 miliard, etc ... ++++ acum acelasi d-l Vadim am citit pe Ziare.com ca se va alia cu PSD, cel mai corupt partid din Romània, unde Nastase, Hrebe si toata gashca de mafioti sunt bine mersi la locurile lor ...

E f dezamagitor acest dublu discurs, de justitie in aparenta si de alizere cu hotii pe fond ...inseamna ca electoratul e luat drept prost ...si atentie, apare concurenta, cica sa lanseaza Partidul nationalist ...

Atat am vrut sa spun.

Numai bine,

Anonim spunea...

Draga anonim,
Te rog rog citeste comunicatul in intregime si... printre randuri...

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anonim 1,
Multumesc pentru apreciere. Cred ce scriu si scriu ce cred iar politicile PSD nu au fost scutite de critici din partea noastra. Deocamdata atat pot sa spun.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Anonim 2,
Interesanta observatia.

Anonim spunea...

PRM a fost mereu sabotat. Cand crestea in sondaje se inventau partide care sa-i fure din electorat. Asa a fost PNG, asa e PP si, daca e adevarat ce spune anonimul acum aoare un partid care se pretinde nationalist.Pe langa furtul de la urne. Ca sa-si puna in aplicare programul PRM trebuie sa aiba majoritate. Deocamdata face aliante, e nevoit, cu raul cel mai mic. Numai in anumite conditii, cititi mai bine si nu mai comentati la primul impuls.

Anonim spunea...

Anonim 1 càtre Anonim 3 ... :-)))

D-le, nu am nici un interes sa va mint, am citit despre infiintarea noului partid pe net, va dau mai jos linkul :

http://blog.nouadreapta.org/2010/09/semneaza-si-tu-pentru-infiintarea-partidului-nationalist/

din ce am citit acolo la comentarii, ei reproseaza PRM condescendenta pt comunism/ Ceauselu , aici mi se pare singura diferenta fundamentala, pt ca pe fond ambele sunt partide nationaliste.

Eu nu sunt in nici un partid, voi urmari cu atentie evolutia ambelor formatiuni, dar daca Vadim se ia de mana cu Nasta pe care tot el ni l-a prezentat in culorile cele mai defavorabile ani de zile, nu risca sa ma aiba de client ...