marți, 21 septembrie 2010

CUM AR ARATA ALIANTA PNL-PC ?

Taman ce ma miram http://ruxandralungu.blogspot.com/2010/09/dan-voiculescu-si-al-sau-institut-de.html ca PNL este umflat in sondaje la modul cel mai fatis. Desi am prieteni cu vederi liberale (ii rog sa nu se ofuscheze, sa fie o secunda obiectivi, sa uite de Traian Basescu etc.) desi, personal, muncesc ca intreprinzator privat de 18 ani, cu mult regret am constatat ca guvernarea liberala nu a facut nimic pentru IMM-uri si nu a ratat nici o "privatizare". Cand ma gandesc la BCR...
PNL nu a creat locuri de munca in sistemul privat, cum era de asteptat, ba dimpotriva, a incurajat exodul fortei de munca in strainatate, incurajand consumul, creditul nebunesc si nicidecum productia. Pe undeva, situatia actuala provine si din dezmatul guvernarii Tariceanu. A umflat aparatul de stat IN GOANA DISPERATA DUPA VOTANTI, ca sa se mai ridice cu cateva procente, CEEA CE I-A REUSIT. Dar, nu trece de 18%, nu are cum. Faptul ca se tatoneaza o alianta PNL-PC explica procentele PNL in anumite sondaje. Pe de alta parte, au si ei nevoie, micutii, de niste televiziuni care sa-i slugareasca. E si cazul PSD.
P.S. Nu merg pe principiul ca dusmanul dusmanului meu imi devine automat prieten si nici nu am de gand ca dispretul fata de actiunile PDL, BOC sau TB sa-mi incetoseze ochii in asemenea hal incat sa-i regret pe cei care au avut Puterea in ultimii 20 de ani.
Ii rog pe simpatizantii PNL sa se abtina de la comentarii, mai ales daca nu au legaturi concrete cu economia privata. Nu au cum sa ma inteleaga si nici eu pe ei!

Un comentariu:

Anonim spunea...

PNL+PC = LOVE ? Dar parca erau cu PSD....... ciudata miscare, vor sa-si consolideze locul 2 ?