marți, 13 ianuarie 2009

CARACATITA DE DREPT ! ROS-PORTOCALIE SI CU MUTRITA SIMPATICA !


Ar fi de bon-ton sa-mi dau cu parerea despre Vulpea, Oprea, Geoana, Boc, Hrebenciug et comp.?
N-am nici un chef, pentru ca, personal, ca "simplu cetatean", imi este absolut indiferent cine conduce 2 si 15. Pur si simplu, nu-mi pasa.
Asa cum nu-mi pasa cine conduce Internele. Pentru ca, oricum, acel "cineva" va achizitiona, printre altele, si Loganurile de 70.000 de euro.
N-am cum sa opresc fenomenul, acum. Deocamdata, privesc si astept!

In alta ordine de idei, n-as vrea ca aceasta coalitie sa se rupa. Nu inainte ca membrii ei sa se compromita, definitiv si deopotriva, in ochii electoratului.
In vanatoarea de nedescris a gafelor guvernului, televiziunile resusciteaza "mortii", gen Petre Roman si Victor Ciorbea sau asa zisa opozitie liberala, lasata fara ciolan si dispusa sa stea de dimineata pana seara pe sticla. Aceleasi figuri sinistre, aceleasi aberatii!
Clasa politica ,"primenita", prin votul uninominal!

Geoana a fost in vacanta in SUA, cred naivii.
Oprea este exclus din PSD si, probabil, va pleca la PD-L.
Boc tine Monitorul Oficial peste program.
Vulpea tine, la sertar, informatii de interes general.
Who cares?

Ma framanta altceva!
Exista multe tari democratice pur-sange, in care Mafia s-a format si structurat in zeci de ani buni. Are activitati binecunoscute, teritorii bine delimitate si ramasite de ONOARE.
In Romania, in numai 20 de ani, am devenit premianti! Probabil, ca sa evite concurenta "neloiala" si risipa de fonduri, statul a devenit, el insusi, Mafia. Pe principiul: ca sa nu ne ostenim sa luptam cu ei, mai bine le luam locul.
Caci, fara indoiala, statul nostru are toate insusirile necesre: activitati si comportament de tip mafiot, teritorii impartite intre grupari. Mai putin, ONOARE!













8 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ca e simpatica. Ne mai abate gandul de la alte chestii!
Iar mutrita ei prosteste pe multi. Pacat ca n-ai pus in fiecare tentacula ceva pomeni electorale:HA HA HA!

Anonim spunea...

E foc de dragutza.
In cine si-o fi infipt tentaculele?

Anonim spunea...

Caracatitza asta nu moare in apa ei!

Anonim spunea...

E FRUMUSICA!
DACA VREA GEANTA VUITTON PE TOATE BRATELE ? NE-AM ARS!

Anonim spunea...

Unde ai gasit-o, atat de ros si atat de portocalie???!!!
Marcelina

Anonim spunea...

Cine cauta, mai si gaseste!:)))

Anonim spunea...

Ma obligi sa-mi placa de ea! In farfurie:))))))))))))))))))))))))))))))

Anonim spunea...

Frumusica, foc, gagica!
Buna pentru multe emisiuni TV!!!