miercuri, 28 ianuarie 2009

NU MA POT OPRI DIN PLANS !

Foto: Gardianul

Stirile PRO TV!
In general, ignor emisiunea in cauza! Dar azi, privind, intamplator, la televizor, am aflat o veste infricosatoare! Am izbucnit in plans si nu m-am mai putut opri!
Plang si acum, in timp ce scriu, iar tastatura abia se mai vede, topita de raul de lacrimi fierbinti!
Oameni buni, bijuteriile lui Versace si Bulgari au fost contrafacute de firme din Turcia si Grecia! Cumplit! Snobii bogati din Romania si-au luat teapa, intelegeti? Au platit pentru piese asa-zis originale mai mult decat faceau! Vai, ce gaura in bugetele lor! Acum, pe timp de criza !
Vai, cata umilinta au indurat in fata cunoscatorilor! Care i-au demascat si i-au pus la stalpul, rece, al infamiei contrafacerilor!
N-as vrea sa fiu in pielea lor!
Pe bune!

13 comentarii:

anca spunea...

hahaha! despre ce e vorba? ce emisiune,eu nu ma uit la pro tv!!
acum ca mi-ai dat aceasta veste trista ma voi zvircoli in chinuri! :)))))
bine le-a facut:)

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Si eu ma zvarcolesc!
Cum s-a putut intampla asa ceva???!!!

Anonim spunea...

Era la stirile prezentate de Esca!

Anonim spunea...

Plang, alaturi de tine,Ruxandra!:)))

anca spunea...

fara nicio legatura,da' trebuie sa intreb!
au vindut ,pina la urma,unui arab!

http://www.antena3.ro/stiri/cultura/cosmos-tv-se-va-relansa-din-martie-actionarul-majoritar-este-a

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Am auzit ceva, dar daca pastreaza managementul actual, pagubos, pot sa vanda si extraterestilor! Degeaba!
Crede-ma, stiu ce spun!

Anonim spunea...

Ruxi, cum ai putut sa lasi sa contrafaca bunatate de bijuterii!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Anca,
Nu e o "emisiune", sunt "stirile" celui mai vizionat post din Romania!!!!

anca spunea...

ups! sory,nu ma uit la pro(serios!)
la ora aia ma uit la Razvan Dumitrescu!!da' faza e mistoaca rau!!!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Nici eu nu ma uit la PRO!
Stau si survolez blogurile!
Despre nebuniile zilei ma informeaza familia!

Anonim spunea...

Super, Ruxi!
dar, zau, curiozitatea mi-ar fi potolita daca as sti cine sunt mefericitii... pagubiti :) altfel, ştii şi tu, Dumnezeu nu bate cu parul!
Cele bune!

Anonim spunea...

Ruxi,
Groaznica veste mi-ai dat!:)))

Teodor spunea...

Am si eu o mare curiozitate. Snobii nostri erau bogati sadea sau si ei erau contrafacuti? Daca da,atunci si-a gasit sacul petecul. Le plang de mila!