luni, 19 ianuarie 2009

NU PRIVITI ACEST FILMULET! OCHISORII ANIMALUTELOR TORTURATE VA VOR URMARI, TOATA VIATA!

Vad ca postarea "Macelarii de la Balc" a starnit pasiuni, cu trimiteri la Biblie! Intre timp, prietenul virtual http://palatulsutu.ro/ ne etaleaza, pe larg, blanurile vip-urilor participante la ziua de nastere (de n-ar mai fi fost!) a unui politician!
Iar neprietenul PRM, http://bucurenci.ro/, dar prieten al cauzei luptei contra cruzimii fata de animale, a postat, prin iunie, un filmulet, cutremurator.
De ce il reiau, si eu, atat de tarziu? Pentru ca nu am avut puterea sa-l caut si sa-l revad. Oricum, de data asta, nu l-am vizionat, pana la capat! Nu am putut!
Din inima, va sfatuiesc sa nu il vedeti, lasati doar imaginatia sa va conduca! Nu va fi, mai atroce, ca imaginile!
Pe langa asta, macelul de la Balc, va arata ca o nimica toata!

6 comentarii:

anca spunea...

stiam filmuletul!l-am privit,greseala mare am facut!!
care e bestia,omul sau animalul?
noroc cu catelusa din poza,este o frumusete mica,mica,e a ta?

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

E papusica mea! Cea mai frumoasa, cea mai desteapta si cea mai devotata!!!

Anonim spunea...

Filmul e ingrozitor, doar catelul de langa m-a mai linistit! exista si animale ingrijite, iubite, rasfatate!

anca spunea...

cind o sa aiba puiuti vreau si eu unul!!!:))

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Si eu am vrut catelusi, de la ea!
Povestea e lunga si am reusit,greu, sa inteleg adevarul!
Finalul a fost decis de medic.
Orice catelusa, crescuta intr-un mediu, ca al nostru, trebuie sterilizata!
Altfel, poate face cancer sau chiar mai rau!
Eu n-am riscat!

Marius Mina spunea...

In animalele bipede care practica asa ceva as trage fara mila pina s-ar inrosi teava.Cred ca as dormi destul de linistit noaptea dupa toata "distractia "