marți, 20 ianuarie 2009

"MOARTEA LEULUI"

Editorialul meu : www.ziarultricolorul.ro

4 comentarii:

anca spunea...

evrika!! eram sigura ca te stiu de undeva,ai scris si in "Romania Mare"?
felicitari! dupa cum am mai spus,pacat ca nu candidezi la noi in oras!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Anca,
Sa stii ca si in Bucuresti, intr-un colegiu ostil, am obtinut un scor de care nu mi-e rusine!
M-am luptat cu marele sindicalist Catalin Croitoru, foarte vocal in campanie, privind majorarea salariilor profesorilor, iar acum tace malc!

Anonim spunea...

Super tare editorialul tau. Foarte dens si fara umpluturi.
Inrobirea de care zici tu, a popoarelor prin sistemul creditării, este o realitate cruntă. Înainte se vedea doar carâmbul cizmei şi se filozofa mai mult despre înrobirea individului prin credite. Acum, arma aceasta a creditului lucrează la nivel inter-statal.
Felicitari, încă odată!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Ciprian,
Multumesc!
Nu stau sa studiez scenarii si conspiratii, e simpla intuitie!!