sâmbătă, 24 ianuarie 2009

POLITICIENII NU DAU DOI BANI PE UNIREA PRINCIPATELOR !

Azi, 24 ianuarie 2009, intre 9,00-9,30 am vizitat 20 de bloguri de politicieni.
I-am ales pe cei mai vocali, pe cei mai mediatizati, pe cei cu functii importante in partidele lor, in guvern sau parlament!
Urata surpriza: In afara de domnii Ion Iliescu, Adrian Nastase si Mihai Malaimare, niciunul nu sufla o vorba despre Unirea Principatelor!
Au alte preocupari!
Posibil ca, in cursul zilei, unii isi vor repara greseala, pentru mine nu mai conteaza!
Dupa cum este posibil sa-mi fi scapat multi dintre cei mai putin cunoscuti.
Lista celor pentru care, 24 ianuarie, nu mai inseamna nimic este, oricum, foarte mare.
Daca as intocmi propriul sondaj, probabil ca 75% dintre "alesi" !
"Felicitari", oricum, si celor care i-au votat!
Daca gasiti si alte exceptii , in afara celor 3 nume de mai sus,va rog sa mi le semnalati!

Update: Intre timp apare o postare si la Corina Cretu! Adevarul este ca m-as fi mirat sa fie altfel.

7 comentarii:

Teodor spunea...

Ziua buna! Am dat si eu o raita pe bloguri. Cred ca ar fi fost surpriza daca procentajul era altfel, adica invers. Vad ca si media evoca mai mult decat timid actul unirii. Poate nu intamplator, ieri la Patriarhie, s-a folosit mai mult termenul de comemorare. Stiu ca dupa DEX are aceeasi semnificatie. Dar are si o nuantare.
Oarecum nemultumit am dat si o tura prin cartier. Prin fata unor institutii publice. Doar drapele decolorate, la care galbenul devenise un alb murdar. Rusinat, am venit acasa si pe furis am luat drapelul de la fereastra.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@ Teodor,
Sunt convinsa ca il pastrezi in suflet.

Teodor spunea...

Multumesc, asa este. Am o mica rugaminte. Cred ca ar trebui sa setezi timpul, ca o sa parem ciudati.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Incerc!

Anonim spunea...

Nu mi-a venit sa cred si am cercetat si eu blogurile onorabililor. Ce rusine.
Mi-e rusine mie de rusinea lor!

Anonim spunea...

Rucsi,am trecut dimineata prin blogurile politicienilor si am gasit doar cele trei postari,pe care le-ai mentionat:Ion Iliescu(echilibru),Adrian Nastase si Mihai Malaimare,restul...o apa si un pamant ignoranta isi face efectul asupra acestei clase politice aleasa prin vot uninominal! iti trmit un link:
http://www.ziarulorizont.ro/
Ai sa gasesti Proclamatia din data de 11 decembrie 1861,data si semnata de Domnitorul pamantean Alexandru Ioan Cuza,publicata pe data de 12 decembrie 1861 in ziarul INDEPENDENTA si discursurile oamenilor politici ai vremii,cu stima si weekend placut,Tavi:)
am si http://octavpelin.blogspot.com/

Ion de la Chiuiesti spunea...

Nu mi-e rusine de rusinea lor! Pentru ca ei nu stiu ce-i aia rusine. Si daca ati vazut discursurile politicienilor, vorbeau toti de vocatie europeana, de integrare, bla-bla. Unul nu vorbea "romaneste". Macar de nu mai organizau nimic, sa nu cheltuiasca banii tarii pe plimbari la Cluj, Iasi etc si pe manifestari care oricum se incheie toate cu o receptie tip "Golden Spritz" sau Poiana Brasov. Adica "suferinta" multa in fata unui pahar.