joi, 26 martie 2009

FMI SI POPORUL ROMAN !

6 comentarii:

HTC photography spunea...

haha! FOARTE RELEVANT!
..o sa cam ramanem in funduletul gol in fata intregii lumi!
Inspirata alegere!
Ma-nclin!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

L-am primit pe mail de la Ion de la Chiuiesti, dar interpretarea imi apartine!:)))
Nu numai in fundul gol dar si tavaliti bine!:)))

Anonim spunea...

Descrierea perfecta a relatiei fmi-poporul roman. Super!!! :)))
Vai de fundul nostru!

Anonim spunea...

Inspiraţie mare, felicitări... Murphy spunea: Zâmbeşte, mâine va fi mai rău. Eu cred că în ultima vreme vom şti că este mult mai rău şi nici nu vom mai avea puterea să zâmbim sau să facem hazul de necaz cu care ne-am obişnuit de multă vreme...

Ion de la Chiuiesti spunea...

Nasol moment. Acolo preferam sa fiu un matador pentru a rapune jivina aia numita FMI

Doux Rêve spunea...

Eu îmi amintesc de o scenă din filmul "Jamon, jamon", în care Javier Bardem, gol puşcă, face pe matadorul în miez de noapte înarmat doar cu mantia şi cu aceeaşi îndrăzneală iraţională... diferenţa e că în film finalul a fost unul fericit...