joi, 5 martie 2009

UNII NE CRED MULTI, DAR PROSTI ! SA NU CUMVA SA FIE INVERS !

Stirile PRO TV anunta ritos ca "bietul" Adomnitei va merge pe jos pentru ca i s-a luat carnetul!
Adica, saracutul, a ajuns pieton, ca noi toti. Se poate intampla "oricui", intr-un stat in care autoritatile "vegheaza"!
Vedeti ce inteligent lucreaza manipularea?
Pe cat punem pariu ca nu va merge deloc, pe jos, in acest timp?
A reusit omul, vorb-aia, sa faca rost de un avion ca sa ajunga, la timp, la propria nunta!
Care nu putea suporta o amanare, de cateva ore, ca le ghiorhaiau matele, de foame, invitatilor.

13 comentarii:

Ion de la Chiuiesti spunea...

Din cand in cand, li se serveste romanilor o stire care bucura o categorie de oameni, si exclama: "Ai vazut ca si demnitarii sunt pedepsiti?". Slaba consolare pentru vremurile care le traim.

Anonim spunea...

Cam pe aceeasi tema:

http://cristianpreda.blogspot.com/2009/03/in-troleibuz.html

Or fi multi care inghit chestiile astea de continua astia sa ni le serveasca...

anca spunea...

sau"ai vazut ca si demnitarii sint...oameni"!uau! ce tare!

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Dramoleta,
Rogu-te, nu ma mai trimite pe blogul aluia!
Ziua asta va deveni din ce in ce mai oribila!
@Anca si Ion,
Sunt oameni ca si noi si la buda se duc tot singuri!
Ce usurare!:)))

Marius Mina spunea...

@Dramoleta, fara diversiuni , te rog.De-abia am scapat de blestematul asta de Preda.Am avut un schimb de "opinii" cu excelenta sa pe blogul D-lui Prof Mircea Roman.Vreti sa va distrati putin? Sa vedeti mostra de tupeu si ipocrizie galopanta la consilierul prezidential, candidat pedeleu la europarlamentare.
Servici cu incredere:

http://mircearoman.blogspot.com/2009/02/cristian-preda.html

@Ruxandra , merci ptr suport, apreciez !

Marius Mina spunea...

Hai sa va scutesc de un drum in plus, postez aici comentariile si dialogul meu cu Preda. Scuze anticipate daca abuzez.
12 comentarii:

Costel Iancu spunea...

Bine ati venit in pardidul nostru!
Jos comunizmul!
27 februarie 2009 18:07
atreides spunea...

"Adevaratii liberali sunt in PD-L". Sunteti de acord cu afirmatia asta? Ghiciti cine a facut-o, si mai discutam dupa.
27 februarie 2009 18:55
Cristian Preda spunea...

Dle Roman,
Va multumesc mult pentru cuvintele dumneavaostra calde. Apreciez solidaritatea.
Pe de alta parte, il rog pe dl Mina, care m-a cautat si pe blogul meu, sa nu se mai refere la trasaturi fizice. E o modalitate neeleganta de discutie. As zice ca e chiar o forma de a bloca dialogul. Eu doresc chiar si in aceste conditii sa discut cu domnia sa. De pilda pe marginea termenului demagocrat. E o constructie nereusita. Indiferent ca e vorba despre demagogie ca forma a democratiei (la antici - ii pot oferi dlui Mina sugestiile bibliografice utile) sau ca e vorba despre variantele moderne de demagogie, e vorba de forme de regim sau de discurs. Nu se poate deci invoca in acest caz alura.
Cat priveste spusele lui atreides, pot explica afirmatia. Am o indelunga experienta a frecventarii cercurilor liberale de la Bucuresti. Ceea ce spun are de aceea o valoare sociologica. Numerosi intelectuali simpatizeaza cu PDL ori chiar s-au alaturat acestei organizatii. Afirmatia are, pe de alta parte, o valoare de indemn. Ii chem alaturi pe cei care identifica dreapta cu valorile democratiei si liberalismului. Daca in prima perspectiva (sociologica) putem discuta (daca imi aduceti probe ca liberalii cu convingeri articulate au ramas la PNL, de pilda), in al doilea ca nu se poate exprima un acord sau un dezacord pentru ca nu e o judecata de fapt, ci un apel.
Sunt deschis oricarei discutii.
27 februarie 2009 19:24
Marius Mina spunea...

D-le Preda,nu intrati in panica , nu va cautat nimeni premeditat, am accesat accidental de pe blogul D-lui Mircea Roman, blogul Dvs. Explicatiile pe care le oferiti sunt prea sintetice pentru perceptia publica.
Raman la parerea ca atat eu cat si Dvs. irosim timpul fara a putea ajunge la vreo concluzie solida.Intotdeauna am admirat verticalitatea si principiile care din pacete in politica romaneasca au disparut odata cu moartea Seniorului Coposu.M-as fi asteptat la generatia tanara de politicieni sa-mi demonstreze contrariul , din pacate, majoritatea juniorilor politicii romanesti sunt mai "flexibili" decat cei anchilozati de comunism.Din punctul meu de vedere , a te alatura unei entitati politice numai pentru simplul fapt ca se "vinde" neavizatilor ca fiind de dreapta, reprezinta ceva mai mult decat un exces de ipocrizie si oportunism.Am rugamintea ca pe viitor sa crutati macar pe cei care stiu de unde incepe si unde se termina "dreapta".
In aceasta toamna,odata cu debarcarea lui Traian Basescu de la Cotroceni se va spulbera si psihoza portocalie a dreptei cu radacini socialiste si trandafir pe sigla.
Atunci "adevaratii liberali" se vor imprastia in cele patru zari in cautarea de noi oportunitati.
27 februarie 2009 20:06
Cristian Preda spunea...

Dle Mina,
Ma bucur ca putem dialoga. Stati fara grija, nu va banuiesc ca m-ati "urmari" pe diverse bloguri. Era doar o forma politicoasa de a spune ca va "stiu". Sa-mi dati voie sa nu fiu de acord cu cele scrise de catre dvs. In primul rand, nu cred ca irosim timpul discutand. Cred, dimpotriva, ca vom castiga ceva daca dialogam civilizat. In al doilea rand, nu sunt de acord cu dvs cand spuneti ca verticalitatea s-ar fi stins o data cu moartea lui Corneliu Coposu. Aceasta e doar o forma de elogiu. O inteleg, deoarece am simpatizat PNTCD la mijlocul anilor 90. Dar nu pot sa anulez orice sansa semenilor mei prin aceasta eroizare a celui numit Seniorul. In al treilea rand, nu va urmez nici atunci cand discutati despre relatia unei persoane cu un partid. Eu sunt de dreapta de multi ani. N-am fost membru nici al PNTCD, nici al PNL, nici al PD din Alianta DA, desi de-a lungul anilor am votat cu aceste partide si combinatii ale lor (CDR, DA). Intrand in PDL, eu duc cu mine viziunea mea de dreapta, simultan liberala si democratica. Nu intru acolo ca sa fiu hranit cu o lingurita ideologica. M-am dus cu convingerile mele catre partidul care a formulat proiectul cel mai interesant al acestor ani si caruia eu ii spun prooiectul modernizarii. E vorba de o structurare rationala (in sens weberian) a statului. In fine, nu sunr de acord nici cu pronosticul dvs despre prezidentiale. Cu cele mai bune ganduri,
PS Adineauri am postat, dar imediat am si sters comentariul de mai sus, pentru ca am vazut cateva greseli de scriere datorate grabei. Asa ca am corectat si retrimit comentariul acum.
27 februarie 2009 20:54
Mircea Roman spunea...

@Marius Trimiterile la aspectul fizic, mai ales ca in cazul dlui Preda nu este cazul, zau ca nu se fac. Ele coboara la un nivel
subuman pe cel care le avanseaza.

@ Costel Iancu Google-ul imi da doi Costel Iancu, unul mafiot in Italia, celalalt recent demisionat din ANIF. Sa fie unul si acelasi!?

@atreides Sa stabilim mai inainte ce sunt liberalii. Daca ii luam pe cei din Canada, noi romanii i-am baga cam in PSD, daca vorbim de cei din Romania (PNL) cam tot
acelasi dreak cu exceptia poate a impozitului unic de 16%. Stiti la fel de bine ca si mine ca in Ro nu se poate vorbi de vreo ideologie, totul se rezuma la om, il placem sau nu, de aici si subiectivismul din comentariile noastre.

@Cristian Preda Nu mi-am facut decat datoria fata de cineva pe care-l cunosc, il respect si il
stimez. Nimic mai mult.
27 februarie 2009 21:00
Marius Mina spunea...

D-le Preda , e normal sa nu fim de acord unul cu celalalt, nici n-am avea cum.Dvs. reprezentati o cu totul alta "doctrina" si in consecinta, drumurile noastre raman pentru totdeauna paralele.

Un vechi proverb romanesc spune: "Spune-mi cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti"
Cine accepta(pentru un privilegiu mai mic sau mai mare) sa faca parte din aceeasi echipa de variatiuni politice cu Traian Basescu, Emil Boc , Elena Udrea ,isi anihileaza valoarea de piata.

In ceea ce priveste "proiectul politic de dreapta" care va fascinat drumul catre membershipul PDL , pastrati-l pentru amatori.
Am trecut de mult de perioada cand cumparam, am devenit de ceva timp, negustor.

Revenind la "prognoza" din toamna tin sa va asigur ca nu este doar un pronostic, este o certitudine.
Seful Dvs suprem nu va candida doar impotriva unui candidat oarecare, depresia in care va intra Romania va fi letala pentru el.

Basescu a fost ptr. Romania ultimilor 5 ani un rau necesar, un fel de vaccin antivariolic cu care romanii trebuiau neaparat injectati ca sa nu se mai infecteze pe viitor.

5 ani de mascarada si prostitutie politica sunt putin cam mult pentru o tara atat de greu incercata.Actul final e mai aproape decat credem Dle Preda.
27 februarie 2009 23:32
Anonim spunea...

SKY spunea.. Mi-e teama ca asemenea prestatii precum cele ale PD-L nu lasa loc de speculatii privind sansele lui de a se afla la originea redresarii economice si politice a Romaniei.
As zice ca dimpotriva ,si identificarea ,pana la confundarea totala a Presedintelui cu acest partid si actiunile sale nu pate duce decat la concluzia ca cineva a gresit grav. Basescu ,si a transferat greselile lui asupra partidului( invers nu !),sau sfatuitorii ,printre care va aflati si dvs. care l-au consiliat .
Fuga de la locul accidentului se potriveste de minune cu anunturile dvs din ultima vreme...
28 februarie 2009 04:16
Gabriela Savitsky spunea...

Domnule Roman,

asta mi-a adus aminte de o fotografie pe care dumneavoastră aţi avut bunăvoinţa de a mi-o trimite, în 2006. În fotografia aceea sunt, frumoasa dumnevoastră soţie, E. Barbu, în ultima zi a mandatului de prefect, Liviu spătaru, proaspătul primar al Reşiţei...
Vă amintiţi ce zi binecuvântată am petrecut înconjuraţi de prietenia şi buna dumneavoastră voie?
28 februarie 2009 16:36
Mircea Roman spunea...

Sarut mana Doamna Gabriela Savitsky,
Sigur, imi aduc aminte cu placere de intalnirea noastra de acum mai multi ani, mi-ar face placere chiar sa o repetam, de ce nu chiar vara aceasta. Profit de ocazie pentru a va ruga sa transmiteti toate cele bune amicilor Enache, Liviu si Serban iar pe d-voastra va asigur ca va voi citi cu mult interes. Si pentru ca maine e Martisor primiti si o floare din sufletul meu.
28 februarie 2009 17:50
atreides spunea...

Domnule Preda, am vaga impresie ca va jucati cu cuvintele. Cred ca pentru orice om normal la cap, intre afirmatia "Adevaratii liberali sunt in PD-L" (care poate fi adevarata sau falsa, pentru mine este in mod evident falsa, pentru dumneavoastra nu ma intereseaza cum este) si un apel de genul "Ii invit pe adevaratii liberali sa vina in PD-L", nu exista nici o legatura. Poate ati facut prima afirmatie voind sa o faceti de fapt pe a doua si nu v-ati dat seama (ar fi un semn destul de trist pentru capacitatile dumneavoastra intelectuale), sau poate ati facut prima afirmatie in mod constient; sper ca intelegeti ca aceasta afirmatie este o provocare, si sper de asemenea ca v-ati asumat posibilele reactii ale celor care au vazut in direct afirmatia, printre care si eu, nu stiu care au fost reactiile altora dar stiu ce am gandit eu in mod instantaneu: o injuratura suculenta la adresa celui care a facut afirmatia-nothing personal, va asigur...De altfel, la vreo doua zile dupa aia dl. Stolojan a repetat identic afirmatia dumneavoastra (sunteti cumva intelesi? sau o fi politica de partid?), si desigur a beneficiat din partea mea de aceeasi injuratura...Si a propos, daca nici Crin Antonescu (partenerul dumneavoastra la emisiunea aia) nu e adevarat liberal...
01 martie 2009 05:23
Marius Mina spunea...

@Atreides, nu ai nicio vaga impresie, Dl. Preda chiar se joaca si o face destul insistent , chiar daca le cam amesteca intre ele transformandu-le intr-o incarcatura confuza.Limbajul "politico-ideologic" prestat de Dl Preda ma arunca vreo 30 de ani in urma cand propaganda CC-UTC era trendy. Il urmaresc acum live pe RTV si nu-mi pot stapani emotiile si lacrimile cand ii ascult pledoaria pro basesciana , e ceva de domeniul fanteziei abstracte.Am crezut ca numai Boc are asemenea performante istorice, m-am inselat.
Dle Preda imi cer scuze pentru interventie, aveam impresia ca sunteti colportorul unei minime cantitati de demnitate. Dar e de inteles, e criza mondiala si multi(ca Dvs) procedeaza in consecinta, PD alta parte, sunt convins de onoarea pe care o experimentati candidand alaturi de fiica cea mica si sensibila a sefului de trib .Cel putin acolo nu va mai fi obligata sa strambe limba romana, chiar daca va recidiva , nu va fi inteleasa de nimeni , deci, succesuri depline.
Fiecare produce ce poate pentru a supravietui, unii mai bune, altii doar rele.
Nu uitati insa, inainte sa luati aeroplanul spre Buruxelles sa schimbati firma de pe cladirea din Aleea Modrogan din PEDELENA in "Crucea de Piatra DemocratLibertina", daca tot aveti de gand sa contribuiti la modernizarea PDL ului si a Romaniei.
01 martie 2009 11:53

Anonim spunea...

Buna @Ruxi...
Eu cred ca cel mai simplu ar fi să nu-i mai băgăm în seamă, să nu-i mai amintim, să nu le mai dăm importanţă! Ignorarea tuturor acestor "demnitari" îi va ustura cel mai mult.
Numai bine

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

N-am inteles faza cu "parDidul"si"comuniZmul"?
Oricum, dialogul este edificator!

Anonim spunea...

Probabil că va trebui să treacă foarte multă vreme până să realizăm că băieţii ăştia deştepţi cad tot timpul în picioare, precum pisica. Încântat de acest blog pe care l-am descoperit întâmplător, cer permisiunea de a mai reveni pentru a citi postările frumoasei gazde...

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Flavius,
Nu sunt de acord sa-i ignoram,pentru ca ei isi vad in continuare de treaba si isi rad in barba! Solutia ar fi sa-si ia averile, conturile si neamurile si sa PLECE, sa uite ca a existat vreodata Romania.

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

@Cristian Lisandru,
Bine ai venit si te asteptam, in continuare, cu comentarii!

Anonim spunea...

Marius,

Trebuie sa recunosc: sunt fascinata de Preda :))

http://dramoleta.com/?p=5966

Iti mai aduci aminte de Invatamantul Politic si de persoanele care se ocupau cu chestia asta inainte de '89? Cred ca Preda al nostru cu asta se ocupa inca din cl-I primara :))
Preda este exact ceea ce lipsea PD-L(ului), adica propagandistul de profesie.
Stiind ca este profesor , initial, te astepti la mai mult de la el. Citindu-l, constat ca Preda nu face decat asertiuni pe tema dreptei, incercand sa ne convinga de faptul ca PD-L(ul) a concentrat toata floarea dreptei din Romania.

Cu asa profesor, cred ca realizezi cat de bine pregatita va fi generatia viitoare de politicieni.

Anonim spunea...

Adormitei era ultima creatura pentru care sa-mi fac griji ca a ramas fara carnet.