luni, 26 noiembrie 2012

BESTIILE

DIN ZIARUL TRICOLORUL , 26.11.2012
Bestiile

"Nici nu mi-a trecut prin cap că actuala campanie electorală va fi diferită de celelalte. Aşadar, şi aceasta este incorectă, mizerabilă, abjectă. Miza este uriaşă. Cei eternizaţi la Putere în ultimii 23 de ani, indiferent dacă au fost la guvernare sau în Opoziţie, au secrete grave de ascuns. Vă daţi seama ce cutremur uriaş s-ar produce printre şobolanii roşii sau portocalii dacă Forţele Naţionale, în frunte cu PRM, ar avea acces la documentele care confirmă vînzarea economiei, bucată cu bucată, depopularea ţării şi federalizarea României! Acesta este motivul principal pentru care PRM a fost înlăturat din acest Parlament, care trebuie să dispară.
Dar, ce să vezi, nimeni nu îşi abandonează scaunul de bună-voie şi, deşi nu au realizat nimic, nu şi-au legat numele de vreo lege importantă sau de vreun demers notabil, actualii parlamentari nu vor să împartă Puterea cu nimeni care, eventual, să se opună dezmembrării ţării. Cel mai mare oponent, PRM, deranjează. Sondajele mincinoase ne dau cu cifra halucinantă de 2%. Atunci, de ce vă temeţi în halul acesta, domnilor? De ce ne rupeţi afişele, de ce ne vandalizaţi bannerele? De ce îi persecutaţi pe tinerii trimişi pe teren să împarta materiale electorale? Noi nu avem şi nici nu vrem să avem vreodată bani de furat, precum actualii candidaţi ai celorlalte partide sau sponsorii lor din umbră. Iar căpeteniile răului din politica românească ştiu acest lucru. În Colegiul 10, din Sectorul 3, candidez pentru Camera Deputaţilor. Sînt juristă şi profesoară. Ştiu ce înseamnă cinstea, dreptatea, disciplina şi respectarea legii. Am obţinut aprobarea scrisă a Primăriei Sectorului 3 pentru amplasarea unor bannere în anumite spaţii. Nu am întîmpinat greutăţi şi, pentru aceasta, îi mulţumesc actualului primar, Robert Negoiţă. Le-am ridicat vineri, 23 noiembrie, seara, şi am fotografiat fiecare loc. Recunosc, am fost surprinsă să constat că sîmbătă, 24 noiembrie, dimineaţa, erau toate la locul lor. Mi-am văzut de campanie şi de activităţile specifice acesteia. Spre după-amiază, primesc un telefon de la un simpatizant al nostru, care afirma că bannerele au început să fie tăiate şi furate, pur şi simplu. Fiind întuneric, nu s-a văzut clar numărul maşinii cu care s-a lucrat. M-am deplasat cu staff-ul de campanie în locurile respective, am constatat dispariţia a 4 bannere şi am fotografiat locul cu pricina. Am reclamat la 112, unde mi s-a spus că trebuie făcută „constatarea“ şi să mă reîntorc la faţa locului. Să-mi fie cu iertare, ce să constatăm? „Corpul delict“ dispăruse cu totul! Cît despre maşină, e clar că cine se ocupă cu astfel de activităţi are numere de înmatriculare false, sau se foloseşte de societăţi-fantomă. Că nu ne-am născut ieri! Ca urmare a reclamaţiei am fost sunată, prompt, de Secţia 10 Poliţie, pentru a depune o plîngere. Oamenii îşi fac datoria, după cum s-a văzut. Evident, singurele mele dovezi sînt fotografiile realizate cu telefonul mobil. Voi depune plîngere, ca să fiu cu sufletul împăcat, dar am dubii că se va rezolva ceva. Prinde orbul, scoate-i ochii! Dacă indivizii vor fi prinşi, vor risca cel mult o amendă şi basta! În ţara în care s-au furat combinate, uzine, fabrici, terenuri agricole, păduri, m-aş simţi chiar jenată ca poliţiştii să se ocupe de cîteva bannere, cîtă vreme aşa ceva nu devine fenomen de massă! Cît despre cei care au comis acest act murdar, evident mă refer la cei care i-au plătit pe vandali şi care şi-au bătut joc de banii, timpul şi munca unui om cinstit, care nu doreşte decît binele concetăţenilor săi - nu am de spus decît: „Aşa să le-ajute Dumnezeu!“.

RUXANDRA LUNGU,

Preşedinta Organizaţiei de Femei România Mare

Niciun comentariu: