luni, 26 noiembrie 2012

SUNT TIGAN, DAR NU SUNT PROST! TREZITI-VA!

Sectia 10- Politie ma asteapta, de sambata, cu plangere pentru furtul a 4 bannere electorale, ridicate, in naivitatea mea,  prea devreme, de vineri seara, 23 .11.2012 si  furate sambata seara, pe 24.11 2012 de catre unii!!!! Le-am spus, cu o seninatate de invidiat: sa nu ne grabim,  hai sa asteptam sa le fure si pe celelalte, la ce naiba sa venim cu plangeri penale pana nu le fura pe toate!! Le-au furat si pe-alea, fratilor! Niste cretini mi-au sugerat ca le-au luat "tiganii"!  Hai, fugiti, de-aici, cu prostiile si manipularile ordinare! Nu cred ca ei mai au timp si nervi de asa ceva. Sa fure niste bannere?! Cand PRM a ajutat, asa cum a putut, familii nevoiase, indiferent de etnie, cu mancare, imbracaminte si rechizite pentru copii?!!!! Cand eu, personal, am contribuit la crestinarea multor copii  de etnie roma, napastuiti de soarta?
Daca esti tigan si nu intelegi mesajul PRM, informeaza-te! Nu te lasa manipulat! Nu te lasa prostit de ai tai , de asa -zisii lideri care iti vor binele si care s-au imbogatit pe seama ta! Trezeste-te!

Un comentariu:

cristina spunea...

ma mir ca nu au spus ca unguri , evrei, etc pot fi vinovati.
in campania in care USL si ARD cica fac jocurile , sunt prea fricosi sa apara intr-o dezbatere , isi trimit din usa in usa delegati care trebuie sa aplice chestionare ( unde se pare cer CNP si nr de tel) apoi ii suna {presupun pe cei care nu pun intrebari sau care nu ii contesta, nu au asteptari de la ei ---pt ca am vazut toti ce au facut in ultimi 20 de ani} sa-i invite la intalnirei cu candidati.

vreau sa ii vad cu un contracandidat, sa vad o propunere, sa vad contestare, sa ii vad intre ei daca nu pot cu un adversar, sa simuleze democratia asa ne dam seama ca pot vorbi macar

legi etc ....nu astept de la ei