joi, 8 noiembrie 2012

Peremistul Silaghi Ovidiu-Gheorghe, din Satu Mare, este ameninţat să renunţe la candidatură pentru că... poartă acelaşi nume cu actualul ministru al Transporturilor (?!)

IATA PE CINE VOTATI, ROMANI: O CLICA NENOROCITA: USL SI ARD CARE VA COLABORA, NEINDOIELNIC, CU UDMR IN ORICE FEL DE GUVERNARE.
CU UDMR, IN SINE, EU NU AM NIMIC DE IMPARTIT. OAMENII ISI VAD DE INTERESUL PERSONAL SI DE GRUP.
INSA ROMANII CARE VOTEAZA DE 20 DE ANI CU ACEEASI NENOROCITI ISI MERITA SOARTA!

Abuz fără precedent în istoria postdecembristă a României

Peremistul Silaghi Ovidiu-Gheorghe, din Satu Mare, este ameninţat să renunţe la candidatură pentru că... poartă acelaşi nume cu actualul ministru al Transporturilor (?!)

Subsemnatul Silaghi Ovidiu-Gheorghe, domiciliat în Municipiul Baia Mare, str. Luminişului nr. 13, ap. 121, jud. Maramureş, legitimat cu CI seria MM nr. 560880, CNP 1760801240049, formulez
PLÎNGERE
privind următoarele:
ÎN FAPT,
Subsemnatul am fost desemnat şi înregistrat legal drept candidat al Partidului România Mare la alegerile pentru Camera Deputaţilor în cadrul colegiului uninominal 2 al circumscripţiei electorale 32 Satu Mare.
În data de 31.10.2012, în jurul orelor 14, după ce în data de 30.10.2012 candidatura subsemnatului a fost înregistrată la Biroul Electoral Satu Mare, la domiciliul subsemnatului s-au prezentat doi cetăţeni de sex masculin cu înfăţişare solidă, pe care nu îi văzusem niciodată pînă atunci. Aceştia au întrebat pe palier care este apartamentul în care domiciliez (martori fiind doi vecini de-ai mei). Ulterior, s-au prezentat la uşa mea ca fiind poliţişti şi au intrat în locuinţă. Menţionez că nu mi-au arătat nici un fel de legitimaţie şi nu mi-au precizat exact din ce unitate de Poliţie fac parte, dar i-am crezut din cauză că mi-au detaliat aspecte privind membrii familiei mele, situaţia mea financiară şi îmi cunoşteau adresa de domiciliu.
Odată intraţi, aceştia mi-au explicat că prin depunerea şi înregistrarea candidaturii, subsemnatul am „întinat numele şi imaginea unui om cinstit“, ministrul Ovidiu Silaghi, apoi m-au întrebat dacă îl cunosc şi dacă ştiu ce fel de om este. Mi-au precizat că acesta are „milioane şi eu nici nu ştiu ce poate face“ - în sensul că are resurse financiare suficiente pentru orice activitate. Mi-au precizat că „prima oară este amiabil“, iar „a doua oară punem picioarele rupte în pungă“. Cei doi mi-au sugerat că nu e indicat să ajung în situaţia să vină ei a doua oară, existînd posibilitatea chiar să fiu împuşcat, şi că nu am altă soluţie ca să-mi salvez familia decît să îmi retrag candidatura.
În aceste condiţii, am acceptat să mă urc în maşină împreună cu cei doi şi să mă deplasez la Satu Mare, unde am intrat în clădirea Consiliului Judeţean şi într-un birou de acolo am fost pus în situaţia de a semna o declaraţie al cărei conţinut mi-a fost dictat în integralitate. Nu cunosc ce s-a întîmplat cu declaraţia astfel întocmită.
Fac menţiunea că toate aceste activităţi le-am efectuat sub imperiul unei stări de frică acută şi cu convingerea fermă că urmează să mi se facă rău fizic, atît mie, cît şi soţiei şi copiilor mei minori, în ipoteza că nu mă conformez imediat, întocmai şi în totalitate cererilor celor doi.
Menţionez că unul dintre ei mi-a indicat că s-ar numi „Cristi“ avînd numărul de telefon 0746471353 şi deplasarea de la Baia Mare la Satu Mare a fost efectuată cu un autoturism marca Ford număr SM-05-MBH, iar la întoarcere am folosit o dubă albastră, cred că aparţinînd Consiliului Judeţean Satu Mare.
ÎN DREPT,
apreciez că faptele mai sus descrise constituie infracţiuni consumate:
- de ameninţare, prevăzută şi sancţionată de art. 193 C. penal;

- de lipsire de libertate în mod ilegal, săvîrşită prin simularea de calităţi oficiale, de două persoane împreună, în schimbul eliberării fiind cerut un folos material sau orice alt avantaj, faptă prevăzută şi sancţionată de art. 189 al 2 C. penal;

- de împiedicare prin orice mijloace a liberului exerciţiu al dreptului de a fi ales, prevăzută şi sancţionată de art. 52 din Legea 35/2008.
Solicit organelor competente să identifice şi să tragă la răspundere conform legii toate persoanele vinovate de cele mai sus descrise, dacă e cazul chiar şi pe numitul ministru Silaghi Ovidiu, în al cărui folos s-au săvîrşit faptele mai sus descrise, în acest scop urmînd a fi administrate orice mijloace de probă, inclusiv proba poligraf.
Pentru suferinţa morală pe care am suferit-o în raport cu faptele săvîrşite contra subsemnatului, mă constitui parte civilă şi solicit obligarea responsabililor la plata de daune în cuantum de 100.000 euro.
SILAGHI OVIDIU GHEORGHE
2.11.2012





Niciun comentariu: