sâmbătă, 24 noiembrie 2012

CANDIDATEI PRM RUXANDRA GEORGETA LUNGU DIN COLEGIUL 10 I S-AU DEVALIZAT BANNERELE

"VOI", cu slugile voastre, din media, ii inoculati pe romani cu ideea ca PRM are 2%.
Intrebare intrebatoare: atunci, de ce ne taiati afisele si bannerele? De ce va e frica? De ce recurgeti la metode antidemocratice, desi sunteti tineri, "necontaminati de comunism"? De ce va prostituati? De ce imi taiati cele cateva bannnere pe care le-am pus si eu, pe ici, pe colo prin colegiul 10 Deputati? De ce va e frica de o fata blonda, cu radacini albe ( batrana), dar cu programe politice salvatoare pentru Romania?
UPDATE: Am gresit, nu mi s-au devalizat, ci mi s-au furat, pur si simplu. Au disparut, ca si cand n-ar fi fost! Dar eu vad partea plina a paharului. Cand l-am informat, de pe teren, pe presedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, taman se afla intr-o emisiune la RTV si o tara intreaga a auzit ce mi s-a intamplat! O fraza a contat mai mult decat zeci de clipuri electorale sau participari la emisiuni. Ha! Ha!

2 comentarii:

CRISTINA spunea...

PT CA SE ASCUND DUPA SONDAJE, CICA AR STA BINE, EU MA INTREB UNDE SUNT, VOR O DEZBATERE PUBLICA?

CRED CA TREBUIE LANSATA O SCRISOARE DESCHISA ,O INVITATIE LA DEZBATERE, ASA VOR PROCEDA SI DACA VOR CASTIGA ALEGERILE, ADICA VOR COMUNICA CU CETATENI PESTE 4 ANI, PE MODEL CUNOSCUT ???

Georgescu spunea...

Culmea! Niciun un partid nu are in program: 1)Contorizarea individuala la apa prin montarea apometrelor pe casa scarii asa cum se contorizeaza gazele si energia electrica. 2)Abrogarea legii privind asigurarea obligatorie a locuintelor.Pentru ajutorarea sinistratilor se va constitui un fond de solidaritate prin retineri din salarii si pensii a unei sume modice (1/2euroi/ luna)pana la constituirea sumei...de 100mil euro. 3)Abrogarea legii cauciucurilor de iarna. 4)Angajatii vor primi lunar fluturasul de salariu stampilat si inregistrat de angajator. 5)Tichete de masa(20buc.) obligatorii pentru angajati.
6)Ajutorul de somaj se acorda prin primarii.De 22 ani somerii sunt plimbati, lunar, pe banii lor, la centrele de evidenta.